Марка Кропивницького наближатимуть до молоді різноманітними графічними образами та музикою

  • 30 серп. 2017 15:00
  • 1196
    • Новина Марка Кропивницького наближатимуть до молоді різноманітними графічними образами та музикою Ранкове місто. Кропивницький
    «Кропивницький - це модно». Марка Кропивницького наближатимуть до молоді різноманітними графічними образами та музикою
     
     
    Під час прес-конференції організаторів Національного мистецького фестивалю «Кропивницький» креативний директор фесту Сергій Проскурня повідомив, що до молоді образ Марка Кропивницького наближатимуть за допомогою графіки та музики.
     
     «З Шевченком на світовому рівні це спрацювало. Ми розробили найрізноманітніші образи Тараса Шевченка починаючи навіть від термінатора. Це спрацює і з Кропивницьким. Ми наблизимо його до молоді. Зробимо так, щоб «пацанва» цього міста була щасливою, що живе в цьому місті. Цільова аудиторія була молодіжна. Ви побачите, як це буде працювати, коли приїдуть хедлайнери української сцени. Це буде пропаганда Кропивницького сучасними методами», - розповів Сергій Проскурня.
    Також під час заходу креативний директор фестивалю пояснив причину не зовсім якісного на думку містян логотипу фестивалю: «Над логотипом фестивалю (кольоровим зображенням М.Кропивницького) працювало ціле бюро художників. Причиною неякісного зображення є місцеві дизайнери, які неправильно скористалися оригіналом створеного макету».
     
    Дмитро Семенюк