Комунікація сьогодні працює на результат у майбутньому

  • 16 лист. 2020 09:52
  • 1418
    • Стаття Комунікація сьогодні працює на результат у майбутньому Ранкове місто. Кропивницький

    Як захистити свої права, зокрема за допомогою системи безоплатної правової допомоги? Як отримати правову допомогу дистанційно? Який порядок захисту трудових прав? Як отримати аліменти на утримання дитини? Який порядок та підстави припинення шлюбу? Які права та обов’язки осіб, які проживають у цивільному шлюбі? Як отримати статус багатодітної сім’ї? Як протидіяти домашньому насильству? Як встановити факт належності особі правовстановлюючих документів? Яка відповідальність за порушення правил карантину, трудові права, право на відпустки та порядок вирішення питань з кредитами та їх погашенням під час карантину? Ці та інші теми регулярно висвітлюються юристами центрів безоплатної вторинної правової допомоги Кіровоградщини у ЗМІ, соціальних мережах, телебаченні та радіо.

    Одним із основних завдань центрів та бюро правової допомоги є правопросвітництво в територіальних громадах. Для забезпечення доступного донесення юридичної інформації для громадян, фахівцями використовувалися різні формати її подачі. Наприклад, правові консультації будувалися на висвітленні певної правової проблеми та покрокового порядку її вирішення.

    - За 10 місяців 2020 року фахівці центрів безоплатної вторинної правової допомоги Кіровоградщини записали 39 телевізійних програм та 31 радіопередачу. Дякуємо творчим командам Інтерактивної програми-інтерв’ю «Радіомайдан» на телеканалі Суспільне UA: Кропивницький, Олександрійській Телерадіокампанії «Кабельні телевізійні мережі», Телерадіокампанії ТТV, ПрАТ «Веселка» м. Світловодськ, радіо «Голос Петрівщини» за багаторічну співпрацю у реалізації важливої місії з інформування громадян щодо захисту своїх прав, – прокоментувала Ольга Салоїд, начальниця відділу комунікацій та правопросвітництва.

    Під час карантину фахівці центрів та бюро правової допомоги продовжують тісно співпрацювати із засобами масової інформації. Співпраця полягає у тому, щоб забезпечити громадян актуальною інформацією не лише з питань щодо прав та обмежень під час карантину, але й з інших правових питань. У тісній, взаємній співпраці фахівців системи БПД з представниками ЗМІ та партнерами, значну роль відіграла довіра до системи безоплатної правової допомоги у наданні правової інформації, її доступність та необхідність для населення.

    - Система безоплатної правової допомоги намагається буди рівною і доступною для всіх вікових категорій. Від початку роботи і до сьогодні фахівці Кропивницького місцевого центру тісно співпрацюють з засобами масової інформації регіону. Наших фахівчинь можна побачити під час прямих ефірів інтерактивної програми-інтерв’ю «Радіомайдан», почути в ефірі радіопрограми «Радіодень», під час онлайн консультацій на сторінці Facebook. Задля якісної спільної роботи ми проводимо аналіз тих інформативних запитів, які надходять до теле-радіо студії та готуємо відповідні матеріали, аби наші відповіді та консультації були актуальними саме на момент запиту, – розповіла Анастасія Мироненко, юристка Кропивницького місцевого центру з надання БВПД.

    - Карантин показав нам, що ми повинні бути відкритими до змін, гнучкими та бачити перспективи в обставинах, що склалися. Необхідно адаптуватись до потреб клієнтів, підібрати такі канали комунікації, якими вони користуються. Зараз важливо доносити людям інформацію в доступних на сьогоднішній день форматах, – пояснила Ольга Рибак, директорка Голованівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

    Команда системи безоплатної вторинної правової допомоги Кіровоградщини щиро вітає журналістів з Днем радіо, телебачення та зв’язку. Бажаємо гарних новин, високих рeйтингiв, цiкaвих тeм, сміливих проєктів!

    Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Кіровоградській області працює за адресою: вул. Дворцова, 32/29, м. Кропивницький, тел. (0522) 37-12-50, 32-07-97, 0991048038.

    Для цілодобового доступу громадян до безоплатної вторинної правової допомоги діє єдиний контакт-центр за номером 0-800-213-103, дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України.