204 письмових звернень отримали податківці Кіровоградщини з початку року
Саме така кількість звернень громадян надійшла на розгляд до органів ГУ ДФС у Кіровоградській області з початку року. Із вищезазначених звернень –160 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 33 звернення через органи влади, 10 звернень через правоохоронні органи та 1 звернення через уповноважену особу. За видом звернень – 201 заява та 3 скарги.
За результатами виконання: 187 звернень виконано в термін та 17 звернень знаходяться на виконанні.
Всього протягом січня - липня 2016 року звернулися 298 громадян.
За категоріями авторів звернень: по 3 – від учасників війни та інвалідів ІІІ групи, по 1 – від учасника бойових дій, інвалідів І групи, дитини інваліда, 2 – від одинокої матері, 4 – від інвалідів ІІ групи та 283 – категорія не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях, стосуються переважно адміністрування податків, контрольно - перевірочної роботи, інформування про ухилення від сплати податків, соціального захисту та питання фінансового забезпечення колишніх працівників.
З початку року в органах ГУ ДФС у Кіровоградській області здійснено 149 прийомів за зверненнями громадян, з них: 137 заяв (91,9%) та 12 пропозицій (8,1%), яким надана усна відповідь (надано роз’яснення).
Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому, стосувалися адміністрування податків, контрольно-перевірочної роботи, реєстрації та обліку платників.
На всі звернення, термін розгляду яких настав, надані своєчасні відповіді. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та підпорядкованими інспекціями не допускалися.