Андрій Райкович прагне навести лад у пасажирських перевезеннях
27 липня міський голова Кропивницького Андрій Райкович разом зі своїм заступником Олександром Мосіним та начальником управління транспорту Олександром Вергуном відвідали кілька автопідприємств міста. Про це повідомляє сайт Кіровоградської міської ради.
Андрій Райкович: "Лише завдяки якісній конкуренції серед перевізників у місті можна навести лад у пасажирських перевезеннях".
Останнім часом містяни все частіше скаржаться на роботу перевізників, тож міський голова вирішив особисто поговорити із власниками маршрутів. Спочатку очільник міста завітав на підприємство «Автолегіон – Варванської Ю.В.», у розпорядженні якого знаходиться 138 машин, що обслуговують маршрути №№4, 20, 55, 111, 111б, 116а, 134. Більшість машин 2006 – 2008-го років випуску, проте директор КТ «Автолегіон – Варванської Ю.В.» Тетяна Глибенко переконує, що за технічним станом маршрутних таксі уважно стежать. А цього року автопарк поповнили п’ятьма додатковими машинами, вживаними, але на ходу. За словами керівника підприємства, середня зарплатня водія 3,5 тисячі гривень, але робочої сили вкрай бракує.
Під час зустрічі міський голова підняв тему культури перевезень у маршрутних таксі, цікавився, чи проводять з водіями виховну роботу. Тетяна Глибенко запевнила, що такі заходи щодня в розпорядку денному.
- Ми кожного ранку проводимо інструктажі, – переконувала керівниця підприємства. - Кожного дня просимо наших водіїв, щоб вони були чемними, щоб культура була, щоб було якомога краще обслуговування.
Андрій Райкович порадив директору бути більш наполегливою в цій роботі.
Ще одне підприємство, з роботою якого ознайомилось керівництво міста, – ПП «Олікс». Тут мають понад 120 машин, які обслуговують маршрути №№ 1ц, 3, 15, 21,27, 44, 108. За словами директора Дмитра Вінницького, підприємство намагаються постійно модернізовувати. Так, нещодавно збудували нову ремонтну майстерню, створили спеціальне приміщення, де водії вивчають графік своєї роботи, та облаштували клас для навчання водіїв. А ще на підприємстві створили спеціальну службу, що негайно реагує на звернення скаржників.
- Ми на звернення пасажирів реагуємо терміново, – запевнив Дмитро Вінницький. – Постійно ведеться робота з водіями виховна та профілактична. Жодної скарги ми без уваги не лишаємо.
Щодо оновлення автопарку, то для підприємства це питання проблемне. Оскільки транспорт нині дуже дорогий, тож тут доводять до ладу, те, що мають. Насамкінець поїздки міський голова Андрій Райкович зазначив, що лише завдяки якісній конкуренції серед перевізників у місті можна навести лад у пасажирських перевезеннях.
- Треба працювати, треба розвивати різні напрямки обслуговування населення. Звичайно, нам треба і великогабаритні автобуси, але треба й маршрутні таксі, – зауважив міський голова. – А вже конкуренція серед цих видів транспорту повинна бути відкритою, чесною, прозорою. Перемога в конкуренції належить тим, хто професійно займається роботою, підготовкою штату та транспорту.