Аварійність в цифрах: статистика за 5 місяців 2022 року
Від початку року в Україні трапилося 5 407 ДТП із загиблими та/або травмованими, що на 33,7% менше, ніж за аналогічний період 2021 року (8152 ДТП).
У аваріях яких загинуло 908 осіб, що на 9,3% менше, ніж за аналогічний період 2021 року (1001 особа)
та 6747 людей отримали травми, що на 31,8% менше ніж за аналогічний період 2021 року (9887 осіб).
Зменшення рівня ДТП, звісно ж, пов’язано з багатьма факторами, включно із зменшенням на дорогах країни транспортних засобів та, відповідно, інтенсивності дорожнього руху.
Проте, з’явились і нові обставини, що зумовлювали тяжкі ДТП на дорогах — наявність штучних перешкод, та відсутність належних дорожніх знаків. Звісно, це все було потрібно задля найвищої мети — оборони нашої країни. І так, це було необхідно в тих умовах, що були.
Основними причинами скоєння таких ДТП із загиблими та/або травмованими особами є:
перевищення безпечної та встановленої швидкості руху — 45% всіх ДТП з потерпілими;
порушення правил маневрування — 20% всіх ДТП з потерпілими;
порушення правил проїзду перехресть;
порушення правил проїзду пішохідних переходів;
недотримання дистанції;
керування транспортними засобами в стані сп’яніння.
Наразі, з урахуванням воєнного стану, відновлено роботу 128 стаціонарних приладів контролю — у 20 містах та 10 областях держави. В областях, де тривають активні бойові дії, а саме: Донецькій, Луганській, Харківській, Запорізькій, Миколаївській, Херсонській областях, прилади контролю до системи не підключені.
Також у місцях, де не встановлено системи автоматичної фіксації, на автодорогах України відновили роботу (крім областей, де тривають постійні бойові дії) щодо контролю за швидкістю руху автомобілів за допомогою лазерних вимірювачів швидкості TruCAM.
Патрульна поліція спільно із власниками автомобільних доріг в областях здійснили обстеження доріг та запропонували варіанти впорядкування організації дорожнього руху навколо блокпостів. Також, спільно з ВЦА були здійснені заходи щодо впорядкування кількості блок-постів для збільшення пропускної спроможності для транспортних засобів та уникнення заторів. Проте, основний і першопочатковий критерій — безпека та оборона, саме від нього, перш за все, відштовхувались.
Також, вкотре наголошую: в умовах воєнного стану, на дорозі потрібно бути вдвічі уважнішими! Звісно ж, виключити порушення ПДР.
Не нехтуйте власною безпекою! Дотримуйтесь ПДР.
Робота триває.