Де на Кіровоградщині найбільше незадоволені розглядом звернень громадян?
Найбільш актуальними у зверненнях є питання: надання довідкової інформації та консультацій операторами "гарячої лінії", сфер комунального господарства, соціального захисту, транспорту й зв’язку.
Про це повідомив під час наради директор контактного центру Андрій Лаврусь сьогодні, 4 лютого.
Ефективність розгляду звернень громадян за 2018 рік зріс на 7% та складає 65% вирішених питань, у 2017 році цей показник був 58%.
Найнижчий відсоток задоволених звернень мають:
Катеринівська ОТГ – 14%;
Первозванівська ОТГ – 20%;
Тишківська ОТГ – 20%;
Новоукраїнська ОТГ – 21%;
Маловисківська ОТГ – 24%;
Великосеверинівська ОТГ – 25%;
Помічнянська ОТГ – 26%;
Бобринецька ОТГ – 30%;
Устинівська райдержадміністрація – 31%;
Смолінська ОТГ – 33%;
Вільшанська райдержадміністрація – 34%;
Добровеличківська райдержадміністрація – 34%;
Голованівська райдержадміністрація – 38%;
Знам'янський міськвиконком – 38%.
Найвищий відсоток задоволених звернень мають:
Бобринецька райдержадміністрація, Соколівська ОТГ – 53% позитивно вирішених питань;
Компаніївська та Маловисківська райдержадміністрації – 50%;
Благовіщенська райдержадміністрація – 49%;
Петрівська та Світловодська райдержадміністрації – 48%;
Фортечний виконком м. Кропивницького, Світловодський міськвиконком та Новоархангельська райдержадміністрація мають по 47%;
Великоандрусівська ОТГ, Новоукраїнська райдержадміністрація, міська рада міста Кропивницького та Кіровоградська райдержадміністрація – 46%;
Долинська райдержадміністрація та Подільський виконком у м. Кропивницькому – 45%.