Де на Кіровоградщині найбільше незадоволені розглядом звернень громадян?

  • 4 лют. 2019 12:02
  • 793
    • Новина Де на Кіровоградщині найбільше незадоволені розглядом звернень громадян? Ранкове місто. Кропивницький
     
    Найбільш актуальними у зверненнях є питання: надання довідкової інформації та консультацій операторами "гарячої лінії", сфер комунального господарства, соціального захисту, транспорту й зв’язку.
     
    Про це повідомив під час наради директор контактного центру Андрій Лаврусь сьогодні, 4 лютого.
     
    Ефективність розгляду звернень громадян за 2018 рік зріс на 7% та складає 65% вирішених питань, у 2017 році цей показник був 58%.
     
     
    Найнижчий відсоток задоволених звернень мають:
     
    Катеринівська ОТГ – 14%;
    Первозванівська ОТГ – 20%;
    Тишківська  ОТГ – 20%;
    Новоукраїнська ОТГ – 21%;
    Маловисківська ОТГ – 24%;
    Великосеверинівська ОТГ – 25%;
    Помічнянська ОТГ – 26%;
    Бобринецька ОТГ – 30%;
    Устинівська райдержадміністрація – 31%;
    Смолінська ОТГ – 33%;
    Вільшанська райдержадміністрація – 34%;
    Добровеличківська райдержадміністрація – 34%;
    Голованівська райдержадміністрація – 38%;
    Знам'янський міськвиконком – 38%.
     
     
    Найвищий відсоток задоволених звернень мають:
     
    Бобринецька райдержадміністрація, Соколівська ОТГ – 53% позитивно вирішених питань;
    Компаніївська та Маловисківська райдержадміністрації – 50%;
    Благовіщенська райдержадміністрація – 49%;
    Петрівська та Світловодська райдержадміністрації – 48%;
    Фортечний виконком м. Кропивницького, Світловодський міськвиконком та Новоархангельська райдержадміністрація мають по 47%;
    Великоандрусівська ОТГ, Новоукраїнська райдержадміністрація, міська рада міста Кропивницького та Кіровоградська райдержадміністрація – 46%;
    Долинська райдержадміністрація та Подільський виконком у м. Кропивницькому – 45%.