Держпродспоживслужба допомогла чоловікові повернути кошти за бракований телефон
До управління захисту споживачів Держпродспоживслужби Кіровоградщини надійшло звернення від мешканця Устинівки. Чоловік придбав у торговельному закладі смартфон, який виявився неякісним. Телефон декілька разів віддавали на гарантійне обслуговування, однак недоліки не були усунені. В ході розгляду звернення фахівцями управління захисту споживачів чоловіку повернули кошти за неякісний товар в сумі 2499 грн.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» визначені права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості. Зокрема, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або вимагати заміни товару на такий же чи аналогічний з числа наявних у продавця (виробника).
ФОТО умовне