Діяльність Центрів обслуговування платників регламентовано

  • 3 черв. 2016 16:22
  • 969
    • Новина Діяльність Центрів обслуговування платників регламентовано Ранкове місто. Кропивницький

    Головне управління ДФС у Кіровоградській області інформує про те, що наказом Державної фіскальної служби України від 20.05.2016р.  №458 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників» встановлено єдині організаційні принципи роботи Центрів обслуговування платників органів ДФС, в якому платникам надаються адміністративні послуги, консультації, прийом та реєстрація звітності, вхідної кореспонденції та видачу ключів електронного цифрового підпису.

    Центр обслуговування платників (далі - ЦОП) створюється в органах Державної фіскальної служби України з метою виконання вимог Закону України від 06 вересня 2012 року № 5203-VI «Про адміністративні послуги» та надання послуг і сервісів фізичним та юридичним особам, які звертаються за отриманням таких послуг (далі - суб’єкти звернень).

    Перелік послуг, які надаються суб’єктам звернень у ЦОП:

    - адміністративні послуги;

    - прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;

    - приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях;

    - приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб’єктам звернень після зчитування відповідних даних);

    - усні консультації;

    - видача ключів електронного цифрового підпису;

    - доступ до електронних сервісів;

    - доступ для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію;

    - попередній запис громадян на особистий прийом;

    - супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

    Надання платних супутніх послуг органом ДФС у ЦОП забороняється.

    До супутніх послуг не належать надання консультацій, інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, та надання допомоги в їх заповненні.

    Бланки декларації про майновий стан і доходи, а також бланки заяв та інших документів (надруковані типографським способом або роздруковані на принтері в ЦОП), необхідні для звернення щодо надання адміністративних послуг, мають безоплатно надаватись платникам в ЦОП.

    Час прийому відвідувачів ЦОП (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг) - з понеділка по четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю - з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., у суботу - з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хвилин.

    Обідня перерва - з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хвилин.

    В останній день граничного строку подання звітності час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин.