«Дніпро – Кіровоград» відновлює повноцінну роботу абонентних відділів
У зв’язку із послабленням в Україні обмежувальних заходів, запроваджених через пандемію коронавірусу COVID-19, ОКВП «Дніпро – Кіровоград» відновлює повноцінну роботу абонентних відділів, а також поновлює після вимушених канікул роботу водомірних майстерень з понеділка, 25 травня.
Не зважаючи на це, адміністрація ОКВП «Дніпро – Кіровоград» просить споживачів звертатися до абонвідділів лише у випадку обов’язкової особистої присутності – наприклад, при укладені чи переоформленні індивідуальних договорів з підприємством. В таких випадках споживачі повинні бути в захисних масках та зберігати соціальну дистанцію в 1,5 метра.
Всі інші питання можна вирішити у телефонному режимі за номерами колл-центру (0522) 368-368, 050-488-86-91, 050-488-86-92, 050-424-65-00, 067-414-41-74, абонентного відділу (https://dnipro-kirovograd.com.ua/contacts), передати показники лічильників можна п’ятьма різними способами:
- в особистому кабінеті споживача на сайті ОКВП «Дніпро – Кіровоград»;
зателефонувавши до колл-центру за номерами:
- зі стаціонарного телефону: (0522) 368-368;
- з мобільного: (050) 488-86-91, (050) 488-86-92, (050) 424-65-00, (067) 414-41-74.
- надіславши СМС на будь-який номер колл-центру: в тексті потрібно вказати номер особового рахунку, місто, прізвище споживача та актуальні показники лічильника;
- внести через мобільний додаток для смартфону;
- за допомогою Viber боту.
Нагадаємо, робота водомірних майстерень по всіх підрозділах ОКВП «Дніпро-Кіровоград» (демонтаж, монтаж, позачергові розпломбування, обстеження, тощо) була призупинена з 18 березня на виконання рекомендацій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 16 березня 2020 року «Щодо особливості роботи ліцензіатів у період карантину».
Абонентні відділи працювали в обмеженому режимі.
Читайте також: Міжобласні перевезення поки що неможливі