Фіскальна служба нагадує, що електронний сервіс має нові можливості

  • 24 лист. 2016 09:02
  • 1115
    • Новина Фіскальна служба нагадує, що електронний сервіс має нові можливості Ранкове місто. Кропивницький
     
    Головне управління ДФС у Кіровоградській області нагадує, що оновлена версія електронного сервісу Державної фіскальної служби України «Електронний кабінет платника» впроваджена з лютого 2016 року.
    Модернізований сервіс включає дві функціональні частини:
    - відкрита (загальнодоступна);
    - приватна (особистий кабінет).
     Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи, тобто без використання електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП).
    Через відкриту частину платник має можливість:
    - ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання сервісу (сервіс «Новини»);
    - отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності (сервіс «Податковий календар»);
    - дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників (сервіс «Контакти та адреси ЦОП»);
    - переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності (сервіс «Бланки податкової звітності»);
    - заповнити податкову декларацію про майновий стан і доходи (сервіс «Декларація про майновий стан»);
    - у режимі реального часу отримати інформацію з реєстрів ДФС, що є загальнодоступними (сервіс «Інформація з реєстрів»): дані про взяття на облік платників податків; дані реєстру платників єдиного податку; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами; дані реєстру неприбуткових установ та організацій; інформацію про РРО; інформацію про книги РРО; інформацію про публічну інформацію, а також отримати довідку про відсутність заборгованості.
    Сервіс «Довідка про відсутність заборгованості» в «Електронному кабінеті платника» надає можливість: платникам – подавати заяви та отримувати довідки; органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованості довідкою, а третім особам – переглядати видані платникам довідки.
    Щоб скористатися приватною частиною, платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. У приватній частині сервісу («Вхід до особистого кабінету») після ідентифікації платнику надається можливість переглянути особисту інформацію:
    - скористатися індивідуальним податковим календарем;
    - переглянути та перевірити свої облікові дані;
    - створити запит для отримання інформації;
    - подати реєстраційну заяву платника ПДВ, заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
    - направити листа до органу ДФС;
    - переглянути стан розрахунків з бюджетом за останні два роки;
    - зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;
    - скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).
    Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники ПДВ та інші платники в «Електронному кабінеті» також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді.
    Для фізичних осіб (громадян) сервіс «Електронний кабінет платника» надає можливість створити запит щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що важливо у період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.
    На головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС повідомлено, що для покращення сервісного обслуговування платників фахівцями ДФС було спрощено роботу «Електронного кабінету платника» (оновлена версія). Відтепер для роботи з сервісом не потрібно встановлювати спеціалізоване програмне забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет.
     
    Повідомляє ГУ ДФС у Кіровоградській області.