Фіскальна служба щоденно опрацьовує близько 2 830 звернень
16 лют. 2017 15:08
945
Якість та комфорт в наданні адміністративних послуг - пріоритет в діяльності ГУ ДФС у Кіровоградській області.
Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань у взаємовідносинах податкових органів Державної фіскальної служби з платниками податків.
Так, органами ДФС у Кіровоградській області щоденно опрацьовується близько 2830 звернень стосовно отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, подання звітності тощо.
У січні 2017 року до ЦОП ГУ ДФС у Кіровоградській області звернулося 65 735 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання вищезазначених послуг. З них надано 6 840 адміністративних послуг.
Серед адміністративних найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, книг обліку розрахункових операцій, надання витягу з реєстру платників єдиного податку тощо.
З переліком адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Кіровоградщини та Інформаційними картками адмінпослуг, можна ознайомитись на суб-сайті ГУ ДФС у Кіровоградській області в розділі «Адміністративні послуги» (http://kr.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/) та у Центрах обслуговування платників органів ДФС у Кіровоградській області.
Повідомляє ГУ ДФС у Кіровоградській області.