Фіскальна служба щоденно опрацьовує близько 2 830 звернень

  • 16 лют. 2017 15:08
  • 917
    • Новина Фіскальна служба щоденно опрацьовує близько 2 830 звернень Ранкове місто. Кропивницький
    Якість та комфорт в наданні адміністративних послуг - пріоритет в діяльності ГУ ДФС у Кіровоградській області.
     
    Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань у взаємовідносинах податкових органів Державної фіскальної служби з платниками податків.
    Так, органами ДФС у Кіровоградській області щоденно опрацьовується близько 2830 звернень стосовно отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, подання звітності тощо.
    У січні 2017 року до ЦОП ГУ ДФС у Кіровоградській області звернулося 65 735 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання вищезазначених послуг. З них надано 6 840 адміністративних послуг. 
    Серед адміністративних найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;  реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, книг обліку розрахункових операцій, надання витягу з реєстру платників єдиного податку тощо.
    З переліком адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Кіровоградщини та Інформаційними картками адмінпослуг, можна ознайомитись на суб-сайті ГУ ДФС у Кіровоградській області в розділі «Адміністративні послуги» (http://kr.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/) та у Центрах обслуговування платників органів ДФС у Кіровоградській області. 
     
    Повідомляє ГУ ДФС у Кіровоградській області.