"Гідросила" стане учасником експерименту з дуальної підготовки інженерних кадрів
17 лют. 2017 10:36
950
На базі «Гідросили» і «Ельворті» («Червона Зірка») спільно з Київським «політехом» буде проведено освітній експеримент
Про це йшлося сьогодні у Федерації роботодавців України під час круглого столу: “Система вищої дуальної освіти в Німеччині та її досвід для України”. Роботодавці спільно з Міносвіти працюватимуть над розвитком системи дуальної підготовки інженерних кадрів для реального сектору економіки.
“На своїх підприємствах ми гостро відчуваємо дефіцит кваліфікованих спеціалістів, і, зокрема, інженерних спеціальностей, – заявив ініціатор проекту, голова Наглядових рад компаній “Гідросила ГРУП” і “Ельворті ГРУП” Павло Штутман. – Фактично на сьогоднішній день на підприємствах, якими я керую, дефіцит таких кадрів складає 180 чоловік. На жаль, традиційні варіанти підготовки інженерних кадрів не вирішують задач забезпечення кадрами високотехнологічного машинобудування. Тому ми апелювали до досвіду німецьких компаній і вони порекомендували звернути увагу на дуальну систему підготовки кадрів у Німеччині. Переваги такої системи для нас вже очевидні. Тому спільно із Національним технічним університетом КПІ ім. Сікорського ми домовляємося про проведення на базі наших підприємств експерименту з дуальної підготовки інженерних спеціальностей і просимо Міністерство освіти підтримати цю ініціативу”.
Також Штутман запропонував присутній на засіданні Міністру освіти Лілії Гриневич створити спільну з роботодавцями робочу групу, яка напрацює дорожню карту з розвитку системи дуальної підготовки інженерних кадрів для реального сектору економіки. У свою чергу Лілія Гриневич підтримала зазначену пропозицію і пообіцяла, що дана група буде створена. “Це чудова пропозиція, від якої ми точно не можемо відмовитись. Ми також видамо наказ міністерства про підтримку запропонованого Павлом Штутманом спільного з НТУ КПІ експерименту”, – сказала міністр. У своєму виступі Лілія Гриневич акцентувала на тому, що на сьогоднішній день теоретичний компонент підготовки кваліфікованих кадрів значно переважає над практичним. “Тільки за рахунок співпраці з бізнесом можна вибудувати модель, коли належним чином буде організована практична підготовка майбутніх кадрів. І тут є безцінним досвід Німеччини, яка стала першопрохідцем у створенні моделі дуальної освіти, коли навчання відбувається паралельно з роботою. У Німеччині така модель успішно працює”, – наголосила міністр.