Комісія ПриватБанку на комунальні платежі залишається незмінною

  • 18 серп. 2016 12:04
  • 1092
    • Новина Комісія ПриватБанку на комунальні платежі залишається незмінною Ранкове місто. Кропивницький
     
    Низький прожитковий рівень українців та високі тарифи на комунальні послуги заставляють нас рахувати кожну копійку. Тому не дивно, що збільшення комісій на оплату комунальних послуг викликало і здивування, і невдоволення.
     
    “Комісія ПриватБанку на комунальні платежі залишається незмінною, незважаючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги,  -
    розповідає Олексій Харін, керівник Бізнесу платежів і переказів Кіровоградської філії ПриватБанку. - ПриватБанк має угоди з комунальними підприємствами, відповідно до яких маємо чи не найнижчу комісію за кожну оплачену квитанцію”.
     
    Наразі у ПриватБанку стверджують, що їхня комісія залишається незмінною і мінімальною. Наприклад, у Кропивницькому за послуги водоканалу, теплопостачання, КРЕПіВ та ЖЕО, інтернет-провайдери “Шторм”, "Імперіал" та інші можна сплачувати взагалі без комісії, тобто - безкоштовно. Існує комісія за послуги газопостачання та вивіз сміття. Вона складає 3 гривні при сплаті через касу відділення, 2 гривні при сплаті в терміналі самообслуговування і 1 гривню - через Інтернет-банк Приват24 <http://privatbank.ua/business/universalnyje-reshenija/internet-bank-privat24-dlya-juridicheskih-lic/>.
     
     
    “Ми дбаємо про кожного нашого клієнта, а пенсіонери - це наше все, - продовжує пан Олексій. - Тому не лише оформлення банківських карток, зняття готівки в банкоматах, навчання фінансовій грамотності для пенсіонерів - безкоштовне. Ми пропонуємо їм оплачувати усі комунальні послуги у ПриватБанку без комісій та прихованих тарифів. Щомісяця будь-які комунальні послуги в розмірі до 2000 гривень, незалежно від каналу оплати у ПриватБанку, пенсіонери можуть сплачувати безкоштовно”.
     
    Як повідомляє регіональна прес-служба ПриватБанку, жителі Кіровоградщини віддають перевагу оплаті комунальних послуг через каси Банку. Так, з початку нинішнього року  1 127 131 платежів за житлово-комунальні послуги було оплачено у касах відділень, 481 047 - у терміналах самообслуговування та 396 375 - через Інтернет-банк Приват24