Кожен другий комунальний платіж у ПриватБанку проходить через Інтернет і смартфони

  • 17 квіт. 2018 15:34
  • 884
    • Новина Кожен другий комунальний платіж у ПриватБанку проходить через Інтернет і смартфони Ранкове місто. Кропивницький
     
    У березні клієнти ПриватБанку здійснили через Приват24 понад 10 мільйонів комунальних та інших цільових платежів. Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку у Кропивницькому.
     
    За даними банку, загальна кількість комунальних та цільових платежів, здійснених клієнтами банку через всі канали, включаючи каси банку та термінали амообслуговування, у березні перевищила 24 мільйони.
     
    «Сьогодні практично кожен другий клієнт банку оплачує комунальні послуги без черг і комісій онлайн, – говорить керівник Роздрібного бізнесу ПриватБанку Олексій Шабан. – За рахунок активного впровадження технології миттєвої оплати комуналки за допомогою QR-кодів уперше в історії банку кількість оплат комунальних рахунків онлайн зрівнялася з кількістю рахунків, оплачених через касу або термінали самообслуговування».
     
    Нагадаємо, у лютому 2017 року ПриватБанк запустив в Україні технологію миттєвої безконтактної оплати комунальних послуг за допомогою QR-кодів і мобільного додатка Privat24. Технологія «Платежі за QR-кодом» є відкритою національною платформою, що дозволяє безконтактно здійснювати будь-які комунальні платежі в будь-якій точці країни.