Кропивничани зустрілись із головним редактором журналу “Український тиждень” (ФОТО)
Днями до кропивницької Книгарні “Є” завітав головний редактор журналу “Український тиждень” Дмитро Крапивенко, який розповів про прогнозування у ЗМІ та загрози і надії 2020-го року.
Про це повідомляє журналістка “Утреннего города”.
На початку заходу гостя привітав модератор заходу Андрій Домаранський, який і сам час від часу дописує у журнал:
— Давно мріяв, щоб у книгарні відбулася презентація видання, яке я ніжно люблю, яке стоїть на передовій в інформаційному полі, яке співпрацює з найкращими українськими й іноземними авторами. Крім цього комнада “Українського тижня” кожного листопада-грудня робить прогноз на прийдешній рік.
Дмитро Крапивенко розповідає, що зустрічаються із читачами у тих містах, де люди висловлюють бажання бачити та спілкуватись. У кожному місті намагаються привернути увагу на цікаві моменти. Щодо прогнозів на кожен рік він говорить так:
— Кожне ЗМІ має ті чи інші засади. Відповідно від того, яка картинка у них склалася, вони вибудовують свої прогнози та бачення світу. Наша редакція завжди була такої думки: Росія для нас — загроза.
На його думку у ЗМІ та суспільстві є два важливих слова — дякую і перепрошую. А вміти визнавати свою помилку — це не слабкість.
— Є такий принцип — slow media. Ми його дотримуємося. Не треба гнатися за кількістю новин, треба за якістю. Крім цього ми вважаємо, що аудиторію необхідно виховувати, — розповів головний редактор журналу.
Пан Дмитро також додав, що у наступному сподівається на перемогу нашої Збірної України з футболу на Євро-2020.
На захід прийшло близько двадцяти кропивничан. Після презентації випуску "Світ у ..." відбулася дискусія про політику, ЗМІ та Збірну України з футболу.
Довідково: "Світ у 2020" — глобальний прогноз “The Economist” на наступний рік. У ньому зібрані оцінки політиків, економістів, учених з усього світу. Він містить усі ключові тренди — від найновітніших технологій до головних культурних подій 2020-го. Партнер "Світ у 2020" — "Український тиждень", який не лише перекладає тексти “The Economist”, а й готує власний прогноз на наступний рік для України. До такої роботи “Тиждень” залучає авторитетних діячів, блогерів, громадських активістів і публіцистів. Щонайменше 20% контенту випуску традиційно присвячено українській проблематиці.
В Україні спільний проект “The Economist” i “Тижня” "Світ у ..." виходить уже десятий рік поспіль.