Кропивницький: Чим незадоволені мешканці міста?
“Гаряча лінія” міського голови у Кропивницькому - важливий механізм комунікації громади та влади, інформує у ФБ міська рада.
10 вересня впродовж двох годин на дзвінки мешканців Кропивницького, які надходили на “Гарячу лінію” міського голови, відповідав начальник управління транспорту та зв’язку Кропивницької міської ради Віктор Житник.
Посадовець відповів на 13 телефонних дзвінків. У своїх зверненнях кропивничани порушили низку питань щодо роботи громадського транспорту обласного центру: необхідності перевірки водіїв автобусів великої місткості та маршрутних таксі №104, №115 на дотримання затвердженого графіку руху, збільшення кількості транспортних засобів за маршрутами №21, №103, №130-А, №284, №77, №112, обмеження пільгового проїзду, дотримання масочного режиму у громадському транспорті, підвищення тарифів на перевезення.
А педагогічні працівники ЗОШ №33 у телефонній розмові подякували начальнику управління і міській владі за організацію підвезення їх до будівлі школи.