Кропивницький: Як працюють кафе та ресторани після пом'якшення карантину? (ФОТО)

  • 11 черв. 2020 09:35
  • 2070
    • Новина Кропивницький: Як працюють кафе та ресторани після пом'якшення карантину? (ФОТО) Ранкове місто. Кропивницький
     
    З 11 травня в Україні відкрили літні майданчики кафе та ресторанів, а вже з 5 червня Кабінет міністрів дозволив роботу закладів громадського харчування.
     
    Журналістка "Утреннего города" дізналася, що змінилося в ресторанах та кафе після карантину.
     
    У Кропивницькому, в перший день відкриття, молодь відвідала більшість кафе у центрі міста.
     
    У місті деякі заклади почали працювати ще під час карантину. Так, до кав'ярні "Франсуа" відвідувачі ходили ще з початку травня.
     
    - Так, це правда. Працювали ми і під час карантину - з початку травня. Ціни на каву та смаколики були нижчі. Людей, звичайно, небагато, адже тільки-тільки всі почали виходити на вулицю. Наші клієнти зараз купують Латте, адже кажуть, що два місяці не пили каву. Наш колектив радий знову бачити усіх відвідувачів нашого закладу! - каже працівник Роман Лушпай.
     
     
    У ресторані "Ресторація Кропивницьких" під час карантину з'явилися нові страви в меню, які гості встигли спробувати вже у перший день відкриття.
     
    - Багато містян чекали на відкриття нашого закладу. Це дуже приємно. За цей час у нас дещо змінилося. Звичайно, дотримуємося усіх протиепідемічних заходів: маємо меню на сіті-лайті, тобто гість підходить до офіціанта та робить замовлення, тому що меню на столах немає. Також одна із приємніших новин - нові зміни у меню, а ціни залишилися такими, як і до карантину. Ми просто змінили деякі позиції та налаштувалися на літній сезон. З нетерпінням чекаємо усіх кропивничан! - зазначає керівник закладом Марія Шепеленко.
     
     
    А власниця закладу "Смачні традиції" Тетяна Радуховська, навпаки, не задоволена поведінкою кропивничан при відвідуванні фастфуду. За її словами, вони не хочуть дотримуватися протиепідемічних заходів:
     
    - Після пом'якшення карантину у нас майже нічого не змінилося. Єдине - ущільнили графік прибирання. Найважча робота - слідкувати за відвідувачами, тому що вони не хочуть ходити в масках. Я прошу, щоб і містяни були відповідальними. Те, що наш колектив просить дотримуватися правил, - не наші закони. Є вимога МОЗ, тому наполягаю, щоб усі дотримувалися карантинних заходів!
     
     
    Не поменшало, а побільшало людей у піцерії "Scorini" після пом'якшення карантину. Керуюча піцерії Анастасія поділилася враженнями про перший день відкриття:
     
    - У перший день відвідувачів було дуже багато, особливо на терасі, адже у таку прекрасну літню погоду треба насолоджуватися свіжим повітрям зі шматочком піци та коктейлем. Під час карантину меню не змінювалося, а також було багато акцій для гостей. Зараз готуємося до оновленого післякарантинного меню. Ми дотримуємося усіх карантинних заходів: столи розташовані на відстані, персонал одягає перчатки та маски, меню дезинфікуємо. Навіть з такими жорсткими умовами гостей у нашому закладі побільшало.
     
    Якщо вам захочеться чогось не італійського, а українського - ласкаво просимо до кафе "Пельмені і вареники".
     
    - Після карантину ми хочемо дивувати українців новими стравами традиційної кухні: млинці з морозивом, нові види вареників та смачні десерти. Ви можете обрати будь-яке місце, але найкращі - на терасі. Ви їсте вареники з вишнями і спостерігаєте за центральною вулицею, хіба не про це мріяли кропивничани під час карантину? - каже офіціантка Ангеліна Журавська.
     
     
    Також від новинок не відстає і ресторан "Familia Garden". Там з'явилися нові види домашніх пирогів та пельмені.
     
    - У нас залишилося все стабільним, але є деякі нововведення в меню. Я сподіваюся, гості оцінять домашні пироги та пальмені. Вартісь такого задоволення навіть нижча, ніж до карантину. Під час самоізоляції наш заклад запровадив розіграші для гостей, а приз - домашній пиріг. Скоро хочемо почати виготовляти морозиво за особливим рецептом, - ділиться менеджер ресторану "Familia Garden" Анна.
     
     
    Також одним із популярних кафе у центрі є "Львівські круасани", де кропивничани смакують різними смаколиками.
     
    - На мою думку, це одне із найприємніших закладів у Кропивницькому. У перший день я замовив круасан з шоколадом і бананом та айс-Латте. У таку спеку краще сидіти всередині, ніж на терасі. Людей було мало, але я зайшов до кафе зранку, можливо, після обіду заклад відвідало більше містян. Офіціанти дружелюбні, усі в масках. Чесно кажучи, навіть і забув, що карантин ще не закінчився, - говорить кропивничанин Дмитро Ларіков.
     
     
    Ввечері містяни можуть завітати до ресторану "Prima" та відчути богемний стиль закладу. За словами адміністратора Яни, скоро літня тераса буде охолоджуватися кондиціонером, щоб люди почували себе комфортно. 
     
    Якщо вам захочеться чогось закордонного з присмаком української гостинності - відвідайте нове кафе "НеДрова", що на вулиці Дворцовій.
     
     
    - Як заклад відрізняється від колишнього "Мокко"? Ми позиціонуємо себе як кафе з душею ресторану. У нас інша концепція, інтер'єр, меню. У закладі вже не подають тільки тістечка з кавою. Тут різноманітна кухня: холодні закуски, салати, стейки, риба, гарніри та десерти. Наша родзинка - закордонні вина, які ви не придбаєте у Кропивницькому.
     
    Найпопулярніші страви - стейки та карпачо, які подаються з вином. Ціни на меню невисокі. Отже, відвідувачі можуть собі дозволити смачно і затишно відпочити. Зараз ми працюємо в тестовому режимі. На жаль, через карантинні заходи офіційне відкриття буде пізніше. Я хочу, щоб кропивничани зрозуміли, що, відвідавши "НеДрова" один раз - гості нас не забудуть. Це як кохання з першого погляду, - пояснює адміністратор Ірина Ганіна.
     
    Так, літо - час для вечірніх візитів в кафе та ресторани. Але варто пам'ятати, що пандемія ще не закінчилася, тому працівникам таких закладів обов'язково треба дотримуватися таких норм:
     
    - обов'язковий температурний скринінг всіх співробітників перед початком роботи. Якщо температура тіла перевищує 37,2 - співробітник до роботи не допускається;
    - на вході до закладу або поруч з місцем видачі замовлень повинно бути організовано місце для обробки рук антисептиком;
    - біля місць скупчення людей повинна бути нанесена розмітка на підлозі, щоб відвідувачі в черзі дотримувалися відстані не менше 1,5 метра;
    - відстань не менше ніж 1,5 метра між сусідніми столиками і розміщення не більше чотирьох осіб за одним столом (без урахування дітей до 14 років);
    - меню розміщується на вході для безконтактного ознайомлення, або воно повинно бути зроблено з такого матеріалу, який дозволить його продезінфікувати. Дозволяється видача одноразових меню з їхньою подальшою утилізацією;
    - видача замовлень в багаторазової посуді допускається тільки в тому випадку, якщо її потім можна помити при високій температурі в посудомийній машині;
    - столові прилади повинні бути в індивідуальних упаковках.
     
    Христина Ковалевська