Міністерство інфраструктури координує роботи з ліквідації наслідків аварії з танкером DELFI
Міністерство інфраструктури координує роботи з ліквідації наслідків аварії з танкером DELFI, - заявив перший заступник Міністра інфраструктури Дмитро Абрамович, сьогодні, 25 листопада 2019 року.
Про це повідомляє Урядовий портал
В Одесі тривають роботи з ліквідації наслідків аварії з танкером DELFI, який сів на мілину біля пляжу Дельфін 22 листопада 2019 р. Міністерство інфраструктури від початку інциденту з танкером DELFI здійснює постійний моніторинг ситуації та узгоджує дії з ліквідації наслідків, що вчиняються Адміністрацією морських портів України. Для запобігання забруднення пляжу Одеська філія АМПУ ще в день аварії встановила на березі сорбуючі бони довжиною 140 м. Наразі ведеться підготовка зі встановлення бонового огородження танкера з моря та зовнішнього водолазного обстеження корпусу судна.
Фахівці підрозділу екологічної безпеки Адміністрації Одеського морського порту ведуть постійний моніторинг ситуації в акваторії та на березі біля аварійного танкера. Зараз на бонах є плями від нафтопродуктів з танкера, а отже вони виконують свою функцію. Кожен метр встановленого огородження може поглинути до 25 літрів нафтопродуктів. Для більш ефективного поглинання забруднюючих речовин у неділю, 24 листопада, перенесли бони ближче до лінії прибою у зв’язку зі зменшенням хвиль.
- Сорбуючі бони, встановлені АМПУ на пляжі «Дельфін», дозволяють локалізувати до 3,5 тис. літрів нафтопродуктів. На щастя, зараз про такі обсяги не йдеться. Зі свого боку ми просимо громадян, які відвідують пляж, щоб подивитися на місце аварії, не затоптувати бони у пісок, щоб вони могли ефективно виконувати свою очисну функцію, - прокоментував поточний стан справ в.о. керівника Одеської філії ДП «АМПУ» Денис Карпов.
Зараз ведеться підготовка до встановлення навколо танкера спеціалізованого огородження з бонів підвищеної плавучості. Незважаючи на те, що за словами членів екіпажу, DELFI не мав на борту вантажу палива, слід запобігти можливому розповсюдженню додаткових витоків нафтопродуктів з танкера у випадку розгерметизації якихось систем, чи ємностей, або якщо аварійне судно отримає додаткові пошкодження. Загалом між пірсами з обох боків судна буде встановлено до 300 метрів бонів підвищеної плавучості.
Також найближчими днями планується провести зовнішнє водолазне обстеження корпусу судна для визначення наявних пошкоджень. Більш детальний внутрішній огляд, від результатів якого буде залежати складання плану робіт з транспортування танкера DELFI у безпечне місце, можна буде здійснити після вирішення низки юридичних питань та отримання права доступу на борт судна.
Зараз відповідними службами ведеться робота з пошуку та інформування власника аварійного судна. Це необхідно для дотримання вимог чинного законодавства і недопущення уникнення власником відповідальності за наслідки аварії та перекладання витрат за їх ліквідацію на державні підприємства та органи влади.
ФОТО з сайту УКРІНФОРМ