На Кіровоградщині центри зайнятості реорганізовуються в філії
Зміни заради майбутнього: на Кіровоградщині центри зайнятості реорганізовуються в філії
Служба зайнятості не стоїть осторонь від реформ, які відбуваються у країні. Так, наприклад, на сучасному етапі йде процес реорганізації служби зайнятості, що проводиться з метою перетворення Служби у сучасну сервісну установу з високим рівнем довіри клієнтів, соціальних партнерів та громадськості.
Нині вже впроваджено «Електронний кабінет роботодавця», «Електронний кабінет безробітного», що дозволяє отримувати швидкий доступ до послуг Служби, а також працює «електронна черга» для безробітних, тобто сервіс, за допомогою якого кожен бажаючий може самостійно, не витрачаючи зайвого часу, записатись на індивідуальний прийом до фахівця будь-якого центру зайнятості України.
Кіровоградська обласна служба зайнятості бере активну участь у впровадженні проекту щодо реорганізації базових центрів зайнятості. Станом на 1 червня 2018 року, відповідно до рішень і положень Державної служби зайнятості (Центрального апарату), 19 з 21 базових центрів зайнятості (Знам’янський та Світловодський міські, Благовіщенський, Бобринецький, Вільшанський, Гайворонський, Голованівський, Добровеличківський, Долинський, Компаніївський, Маловисківський, Новгородківський, Новоархангельський, Новомиргородський, Новоукраїнський, Олександрівський, Онуфріївський, Петрівський та Устинівський районні центри зайнятості) реорганізовано у відповідні філії та приєднані до Кіровоградського обласного центру зайнятості.
Реорганізація передбачає передачу адміністративно-господарських функцій з базового на регіональний рівень, що призведе до збільшення чисельності працівників, які надають послуги за рахунок зменшення адміністративно-господарського персоналу. У новоутворених філіях функції будуть розширені та спрямовані на посилення співпраці з клієнтами Служби. Водночас адміністративно-господарські функції, які раніше виконувалися на місцях, тепер будуть здійснюватися на обласному рівні.
У той же час два міськрайонні центри зайнятості (Кіровоградський та Олександрійський) залишаються окремими юридичними особами.
Ключовим принципом реорганізації Служби є створення соціальної сервісної служби для клієнтів: якісний та швидкий добір кваліфікованих працівників для роботодавців, а для безробітних та шукачів роботи – сервісна підтримка сприяння їхній зайнятості та розвитку професійної кар’єри.
Відповідно до пріоритетів державної соціальної політики і світового досвіду в роботі фахівців і надалі буде використовуватися клієнтоорієнтований підхід та рекрутингові засади, забезпечуватися широка доступність послуг, зокрема, шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій, активізовано профорієнтаційну роботу з молоддю.
Результатом реорганізації державної служби зайнятості має стати її перетворення у сучасну сервісну установу з високим рівнем довіри клієнтів, соціальних партнерів та громадськості.
Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи Кіровоградського обласного центру зайнятості