На Кіровоградщині споживачам повернули 300 тисяч за неякісні товари та послуги
За 9 місяців поточного року до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло 184 звернення громадян.
У ході розгляду звернень фахівцями управління суб’єкти господарювання повернули споживачам кошти за неякісні товари та послуги в сумі 299 500 грн.
Протягом звітного періоду фахівці управління захисту споживачів перевірили дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів у 131 суб’єкта господарювання (32 - планово та 99 - позапланово). Під час проведення планових перевірок у 49 суб’єктів господарювання були виявлені порушення. Водночас 17 суб’єктів господарювання відновили права споживачів шляхом повернення коштів за неякісні товари (послуги) або заміни товару на новий (компенсації за неякісну послугу).
Під час перевірок, проведених посадовими особами Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області, перевірено безпеку нехарчової продукції на суму 8 153 829 грн, з них забраковано товари на 1 120 338 грн. Також спеціалісти проконтролювали виконання 49 приписів щодо усунення порушень у сфері захисту споживачів та надали 177 консультацій суб’єктам господарювання.
Управління захисту споживачів постійно працює в напрямку запобігання порушенням прав споживачів шляхом проведення навчальних семінарів для громадян та суб’єктів господарювання, здійснення інформаційної діяльності тощо. Отримати консультацію з питань, що стосуються прав споживачів, можна за адресою: м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, тел.: (0522) 32 14 58.