На розгляд до Кіровоградської митниці ДФС в січні-серпні 2016 року надійшло 21 звернення громадян.
На розгляд до Кіровоградської митниці ДФС в січні-серпні 2016 року надійшло 21 звернення громадян. За типом надходження 20 звернень надійшли поштою (безпосередньо від громадян) і 1 звернення надійшло від правоохоронних органів (стосовно звернення громадянина).
За результатами виконання: 20 звернень виконано у встановлений термін та 1 звернення знаходиться на виконанні.
За статтю авторів звернень: чоловіча - 21 (100%).
Питання, що порушувалось у зверненні – про втрату документів щодо митного оформлення катеру; щодо розгляду кримінальної справи; щодо розбійного нападу та пошкодженням транспортного засобу; прохання щодо зняття з орієнтування автомобіля; повернення транспортного засобу.
У січні-серпні 2016 року в Кіровоградській митниці ДФС здійснено 2 прийоми за зверненнями громадян, надана усна відповідь (надано роз’яснення).
За статтю авторів звернень: чоловіча - 2 (100%).
За соціальним станом заявників: від підприємців - 2 (100%).
Нагадуємо, що права громадян на звернення регулюється ст. 40 Конституції України та Законом України «Про звернення громадян». Кожен може направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб з метою роз’яснення прав законних інтересів, повідомляє ГУ ДФС у Кіровоградській області.