На сервіс «Пульс» звернулося 27 мешканців Кіровоградщини

  • 9 лист. 2016 14:19
  • 812
    • Новина На сервіс «Пульс» звернулося 27 мешканців Кіровоградщини Ранкове місто. Кропивницький
     
    Протягом січня - жовтня 2016 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 27 звернень від платників податків та громадян Кіровоградської області. 
    Найбільша кількість звернень - 11 надійшла по Кіровоградській ОДПІ, найменша – 1 по Голованівській ОДПІ.
    Майже половина (10 звернень) суб’єктів господарювання та громадян стосувались питань, які виникають під час подання звітності та реєстрації накладних.  
    Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» від мешканців Кіровоградщини надходили з приводу питань роботи органів ДФС (8 звернень), системи електронного адміністрування ПДВ (5 звернень), роботи Центрів обслуговування платників (1 звернення). Антикорупційної тематики сервісу стосувалося 3 звернення. 
    Станом на 01.11.2016 по 27 зверненнях питання, порушені заявниками, на рівні ГУ ДФС у Кіровоградській області вирішені по суті. 
    Нагадаємо, «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою телефоном: (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. 
    Телефонна лінія працює цілодобово. 
    Повідомляє ГУ ДФС у Кіровоградській області.