«Народний бренд». Вдалий старт, великі надії (ФОТО, ВІДЕО)

  • 2 лют. 2019 09:15
  • 2711
  •  
    24 січня у ресторані «Парадіз» відбулась церемонія нагородження брендів Кропивницького, визначених не членами журі, а самими містянами в 40 номінаціях. Цей проект у нашому місті проходив уперше. 
     
    А от у Вінниці, наприклад, уже 15 років обирають кращі компанії у сфері місцевого бізнесу. Згодом до змагання на титул «Народного бренду» долучилися Тернопіль, Хмельницький, Житомир, а відтепер і Кропивницький.
     
    — Організовуючи «Народний бренд» у Кропивницькому, ми прагнули за допомогою голосування обрати найкращих у сфері бізнесу, — пояснює керівник групи видань «Город» Тетяна Землянська. — Голосування тривало майже три місяці, в ньому взяли участь близько двох тисяч кропивничан. У 40 номінаціях було представлено 575 місцевих компаній. Також призи отримали й ті, хто голосував. 
     
     
    Команда організаторів Народного бренду
     
    — Ідею проведення «Народного бренду» ми взяли в американської газети, з якою познайомилися в рамках обміну досвіду, коли вони приїжджали в Україну. Конкурс став дуже популярним. Він починався як голосування в газеті. Люди прямо на вирізних купонах ставили відмітки за своїх фаворитів. Зараз конкурс проводиться тільки в інтернеті, — говорить один із організаторів конкурсу генеральний директор РІА Медіа  Олег Горобець, який, попри засніжені дороги, прибув на церемонію нагородження переможців із Вінниці до Кропивницького.
     
    Цього вечора переможці схвильовано чекали моменту нагородження, і перед його початком ділилися своїми враженнями.
     
     
    — Дуже приємно брати учать і бути номінантами у цьому конкурсі. Наша перемога для нас була приємною несподіванкою. Сподіваємося, що і в майбутньому  отримуватимемо такі нагороди, — говорить директорка бази відпочинку «Орлине гніздо» Олена Манько.
     
     
    — Надзвичайно приємно, що нас кропивничанці вважають найкращими у місті, — коментує керівник рестораном «Япі» Катерина Павленко.
     
     
    — Це позитивне досягнення компанії. І, мабуть, справді народна любов, — каже Олександр Чеканов, засновник компанії технічного обладнання «КС СОЛАР». 
     
     
    — Центр "Драйв" став найкращим фітнес-центром нашого міста! Щиро вдячна нашим улюбленим клієнтам за те, що обрали і обираєте нас! Щиро вдячна всій команді за професіоналізм та бажання завжди вдосконалюватися! Ця перемога — дуже приємна подія для мене та для моєї команди. Вдвічі приємніше опинитися серед найкращих, — говорить власниця центру здоров’я та краси «Драйв» Марія Тарасова.
     
     
    Сюрпризом конкурсу стала перемога комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна стоматологічна поліклініка Кіровоградської обласної ради». Адже за перемогу в номінації боролися багато приватних лікарів.
     
     
    — Мабуть, секрет нашої перемоги у високому кваліфікаційному рівні усього медичного персоналу. Докладемо усіх зусиль, щоб наш колектив і надалі тримав марку найкращої поліклініки, — запевнила заступник головного лікаря медичної частини Олена Мар’єва.
     
     
    Денис Ященко, комерційний директор компанії «Шторм»:
     
     
     — Дякую організаторам конкурсу «Народний бренд» та ресурсу 20.ua/kr за корисну можливість неупереджено оцінити наш потенціал. Незалежний збір відгуків — важлива справа, яка вказує на помилки та недоліки, стимулює підприємства надавати кращі послуги. 
    Хочу обійняти всіх наших абонентів, які допомогли отримати нагороду, дякуємо за довіру. Вдячний вам, жителі Кропивницького, за підтримку. Також хочу подякувати всім співробітникам компанії за їхню повсякденну, самовіддану та наполегливу працю. Ця нагорода — результат роботи кожного з нас.  
     
    На нагородження завітала шикарна пані в яскраво блакитній сукні і шаллю кольору сонця, аби наглядно продемонструвати корпоративні кольори. 
     
    Ірина Щирська, завідуюча «Аптеки низьких цін»: 
     
     
    — Щиро вдячні за нагороду! Дякуємо кожному за відданий голос. Ми працюємо для вас. Адже наша місія — допомогти вам, дорогі друзі, покращити ваше самопочуття, зберегти і зміцнити здоров’я, аби ви прожили довге життя без болю і хвороб. Велика вдячність засновникам і керівництву компанії, а також кожному фармацевту, провізору, кожному працівнику за самовіддану працю. Спасибі організаторам «Народного бренду». Бажаємо сил, наснаги, перемог, енергії для втілення нових проектів.  
     
     
    Заступник директора ТОВ «М’ясокомбінат «Ятрань» Надія Павленко: 
     
     
    — Бути найкращими — відмінна характеристика нашого підприємства. Дякуємо містянам, що обираєте нас. Працюємо для вас, пригощаємо вас й виготовляємо для вас! Сподіваємося на підтримку в подальшому! Сайту 20.ua/kr — натхнення й подальших перемог. Спасибі за чудовий проект!
     
    Олександр Лозовий, викладач автошколи «Кіровоградська школа ТСОУ»:
     
     
     — Дякуємо організаторам за чудовий проект. Неодноразово чули про нього по радіо, бачили в інтернеті, а от те, що ми там беремо участь, — стало великим сюрпризом. Спасибі нашим учням за вибір, це означає, що ми робимо свою роботу правильно й якісно. Якщо досі не керуєте автомобілем — тепер знаєте до кого звертатися!
     
     
    Володимир Гладун, власник агенції «Технология Успеха»:
     
     
    — Будь-яке свято з будь-яким бюджетом — основна місія нашої організації. Дякуємо кропивничанам за правильний вибір! Ми й надалі працюватимемо натхненно й завзято, аби виправдати довіру. Неймовірно радісні відчуття і величезна подяка організаторам «Народного бренду». 
     
     
    Людмила Мартинова, дизайнер, стиліст, власниця магазину-ательє LUWE:
     
     
    — Мабуть, ми стали кращими тому, що працюємо відповідально. Я можу поручитися за кожну мою кравчиню. Взагалі, дівчатка в мене молодці. Ми випускаємо авторські колекції. З 19 років я знаю, що таке сумлінна праця. Першу власну колекцію створила в 45 років. Усіх бажаючих запрошую на перегляд і оцінку. Дякуємо містянам, що нас обираєте й співпрацюєте з LUWE. 
     
     
    Марина Сколота, власниця салону «Майстерня авторської краси «МАК»: 
     
     
    — Звичайно, дуже хотілося перемогти в «Народному бренді». Розраховували зайняти хоча б друге місце, та на перше точно не сподівалися. Все сталося неочікувано і водночас цікаво та приємно. Наші майстри прагнуть підкреслити природну красу кожного клієнта. Зараз у салоні працює дев’ять спеціалістів. Створилася і постійна клієнтська база, до якої долучаються все нові люди. 
     
     
    Юлія Ланецька, перший заступник директора Кіровоградського регіонального управління «ПриватБанк»:
     
     
    — Ми ще раз довели, що ПриватБанк не просто банк №1, а дійсно народний бренд! Щира вдячність нашим клієнтам, які проголосували та обрали нас найкращими! Особлива подяка організаторам першого на Кіровоградщині конкурсу "Народний бренд" — Тетяні Землянській та сайту 20.ua/kr! 
     
     
    Керівник модельного агентства та школи моделей Міх models Олена Рудковська:
     
     — Мене переповнює почуття радості й гордості. Вдячна всім людям, які віддали свої голоси в проекті "Народний бренд" за нашу школу. Вдячна кожному, хто знайшов час і проголосував за нас, розповів друзям і знайомим, дякую своїй великій команді Mix mоdels (викладачі, діти і батьки), вдячна організаторам проекту "Народний бренд" та особисто Тетяні Землянській за професійний підхід до проведення заходу, за нові знайомства, можливість зібратися для спілкування з багатьма підприємцями, що в наш час досить складно через велику зайнятість, ну і за можливість побути в колі активних і цілеспрямованих людей. Наша перемога дає бажання й сили розвиватися далі, робити ще більше цікавих і корисних проектів.
     
     
    Переможці конкурсу не лише самі отримували  нагороди, а й підготували подарунки щасливчикам, які взяли участь у голосуванні. Тож чимало кропивничан отримали подарункові сертифікати та сюрпризи від кропивницьких закладів.
    Одним із найяскравіших моментів вечора був розіграш планшета серед учасників голосування. Переможниця дізналася про виграш по телефону і так зраділа, що кілька секунд не могла дібрати слів. 
     
    А родзинкою церемонії нагородження став виступ гурту Any Colour. Музиканти натхненно виконували хітові композиції, а оксамитовий голос Анрі Болквадзе змусив відвідувачів “Парадізу” танцювати та підспівувати. Вела вечір запальна Олена Коротка.
     
     
    Людмила Макей, Євгенія Котенко,
     Аліна Кулик, Олена Скочко
     
     
    Команда інформаційної підтримки проекту