Народний бренд-2019. Містяни обрали найкращі компанії Кропивницького (ФОТО)
Як відбувалося нагородження переможців найпрестижнішого конкурсу року Кіровоградщини.
Гарна новина: переможці у 40 номінаціях «Народного бренду» вже визначені! І серед них – чимало добре знайомих імен та облич. Минулого тижня у ресторані «Парадіз» відбулося урочисте нагородження компаній, які, на думку кропивничан, стали кращими у своїх галузях.
В Україні проєкт “Народний бренд” відбувається 18 років поспіль. У ньому беруть участь Вінниця, Житомир, Хмельницький, Тернопіль і, починаючи з минулого року, Кропивницький.
У змаганні взяли участь 747 місцевих компаній. Голосування розпочалося першого жовтня й тривало до 30 листопада на базі найбільшого сайтудовідника ТОП20.
– Цей рік порадував нас кількістю голосувальників – понад шість тисяч кропивничан висловили свою довіру та підтримку компаніям. Перемога у «Народному бренді» – це народне визнання, – привітала присутніх керівниця проєкту ТОП20, директорка Кропивницької філії медіагрупи «Город» Тетяна Землянська.
На початку заходу організатори вже традиційно розіграли головний подарунок від сайту ТОП20 серед учасників голосування. Зпоміж 6000 смужок паперу з прізвищами, поміщених у скляну ємність, випадково обрали одну – з іменем 17річного Сергія Карпенка. Юнакові зателефонували під час церемонії та повідомили про виграш – новенький планшет Huawei.
Сергій Карпенко навчається в одинадцятому класі ЗОШ №35, мріє стати професійним хореографом. Тому й вирішив підтримати у конкурсі танцювальний колектив «Метелиця». А за «Народний бренд» хлопець голосував уперше і, сподіваємось, не в останнє.
– Я не очікував дзвінка, і тим більше – цінного приза у вигляді гаджету, гадав, що це, напевно, розіграш, – зізнається Сергій. – Та пізніше мені зателефонувала знайома, яка була присутня на урочистостях з нагородження, і підтвердила, що дійсно – я виграв планшет.
Однією з найпопулярніших категорій, за яку голосували кропивничани, стала “Аптеки”. Свою думку люди висловили 4348 разів, 1127 голосів отримала мережа «Аптека низьких цін».
– Ми вдячні за таку високу оцінку нашій мережі, основа місія якої – допомогти кожному зберегти здоров’я. Я мрію, щоб усі люди прожили яскраве, насичене життя без болю. Дякую організаторам і компаніям, адже за кожною перемогою стоїть колосальна праця, – сказала завідувачка Ірина Щирська.
Серед переможців є компанії, які виборюють перше місце вже вдруге поспіль. Зокрема, ПриватБанк (2755 голосів), мережа кав’ярень “Франс.уа”, магазин дитячих товарів “Чудо острів”, інтернетпровайдер “Шторм”, майстерня авторської краси “Мак”, центр здоров’я та краси “Драйв”, магазин квітів “ЕкзотикФлора” та мовний центр “Жираф Клаб”.
– Вдячні організаторам і нашій команді, з чиєю допомогою ми стали кращими. Вітаємо переможців. Бажаємо зустрітися тим же складом у наступному році, – привітала присутніх керівниця “Школистудії Наталії Аліфанової” Наталя Аліфанова, чия компанія також стала кращою у категорії “Навчання та курси”.
Під час церемонії нагородження майже всі компанії рандомно у лототроні обирали містян, які отримають від них брендові подарунки. До прикладу, директор будівельногосподарського гіпермаркету «Епіцентр» Євгеній Вознюк подарував кропивничанці пилосос «Samsung». Комерційний директор інтернетпровайдера «Shtorm» Роман Воронков подарував smartприставку і комплект wifiроутера. А офіційний представник салонумагазину будівельних штукатурок «San Marco» Юрій Чернов передав італійські футболки та новорічні іграшки для трьох містян.
Романтичні сертифікати подарували керівник пабом «Drova» Сергій Іщенко, а керівниця ресторану «Тихая гавань» Світлана Горбунова – запрошення на смачну вечерю у закладі п’ятьом кропивничанам.
Компанії “М’ясокомбінат Ятрань” та “Файно маркет” подарували сертифікати на продукцію у магазинах мережі.
Були також і сертифікати на майстеркласи, знижки у компаніях та інша сувенірна продукція.
Свої подарунки переможці можуть забрати у редакції «Первой городской». А прямий ефір із церемонії нагородження можна переглянути на сторінці у Facebook “Первая городская газета”
– Результати очікували з хвилюванням. Сприйняли повідомлення про перемогу з гордістю за роботу колектива, за визнання результатів праці мешканцями міста. Дійти до перемоги завжди складно, але утриматися ще складніше. В 2019 році перемога означає, що підприємство, колектив і продукція справдили сподівання споживачів. Усім учасникам конкурсу бажаю мати можливість вдосконалюватися і ставати кращими, а значить ставати переможцями ТОП 20! Ви в конкурсі, значить вас помітили, ви цікаві і для вас відкриті безмежні перспективи. Усім успіхів! Споживачам бажаю отримати від конкуренції постачальників і виробників тільки найкращі товари і послуги. Не будь байдужим – голосуй!!! – зазначає виконавчий директор ТДВ «М’ясокомбінат «Ятрань» Наталія Артеменко.
Протягом вечора світові хіти дарував гостям гурт Don Blues Band. Вела вечірку запальна Олена Коротка.
Переможці конкурсу «Народний бренд – 2019»
- Автомийка. 1 місце – Екстрим кар вашинг, 2 місце – Luxwash, 3 місце – Автоняня.
- Автосалон. 1 місце – АвтоШанс, 2 місце – ЕВА Моторз, 3 місце – ВалентинаСервис.
- Агентство нерухомості. 1 місце – Респект, 2 місце – Фаворит, 3 місце – АлексR.
- Аптека. 1місце – Аптека низьких цін, 2 місце – Аптека оптових цін, 3 місце – Скарбниця здоров’я.
- Ательє, майстерня. 1 місце – ЛюВі, 2 місце – Маленький Париж, 3 місце – Дизайнстудія Ірини Бровченко.
- База, комплекс відпочинку. 1 місце – Скіфія, 2 місце – Орлине гніздо, 3 місце – Рожевий слон.
- Банк. 1 місце – Приватбанк, 2 місце – Райффайзен Банк Аваль, 3 місце – Ощадбанк.
- Будівельний магазин. 1 місце – Епіцентр, 2 місце – САН МАРКО, 3 місце – Галерея світла.
- Будівельні та ремонтні роботи. 1 місце – САН МАРКО, 2 місце – НОТА БЕНЕ, 3 місце – Марокко.
- Вікна, двері. 1 місце – ПСВ ГРУП, 2 місце – Віконце, 3 місце – Єврокомплекс.
- Все для домашніх улюбленців. 1 місце – Колумбус, 2 місце – Айболіт, 3 місце – Dr. VET.
- Готель. 1 місце – Рейкарц, 2 місце – Орхідея, 3 місце – Дворцовий.
- Дитяча школа розвитку. 1 місце – Жираф Монтессорі Скул, 2 місце – Соробан, 3 місце – Моzaіka.
- Доставка води. 1 місце – Аляска, 2 місце – Здорова вода, 3 місце – Акведук.
- Доставка їжі, кейтеринг. 1 місце – Авокадо, 2 місце – Майстерня смаку, 3 місце – Суши Wok.
- Інтернетпровайдер. 1 місце – Шторм, 2 місце – Київстар, 3 місце – Імперіал.
- Кав’ярня. 1 місце – Франсуа, 2 місце – Кекс бар, 3 місце – Мокко.
- Кафе, піцерія, паб. 1 місце – Дрова, 2 місце – Ятрань, 3 місце – РеалАвто.
- Клінінг, хімчистка.1 місце – Чистюля, 2 місце – Європейська хімчистка, 3 місце – SkyLaundry.
- Кропивницький виробник (продуктова група). 1 місце – Ятрань, 2 місце – Дудляр, 3 місце – Черняхівські ковбаси.
- Кропивницький виробник (промислова група). 1 місце – Гідросила, 2 місце – Радій, 3 місце – Зорянка.
- Магазин дитячих товарів. 1 місце – Чудо острів, 2 місце – Алігатор, 3 місце – ОПТіграшка.
- Магазин побутової, цифрової техніки. 1 місце – Комфі, 2 місце – Фокстрот, 3 місце – Алло.
- Навчання та курси. 1 місце – Школа Аліфанової, 2 місце – Мікс Моделс, 3 місце –ЦДЮТ.
- Опалення. 1 місце – СП Розумний дім, 2 місце – Гєліос, 3 місце – Жарок.
- Організація свят, весіль. 1 місце – Діоніс, 2 місце – Технологія Успіху, 3 місце – ЕЛЬ ФЛОРА.
- Приватна клініка, центр. 1 місце – Панацея, 2 місце – Ацинус, 3 місце – Вілентіс.
- Ресторан. 1 місце – Тиха Гавань, 2 місце – Парадіз, 3 місце – Familia Garden.
- Салон краси, СПАцентр. 1 місце – МАК, 2 місце – Стрекоза, 3 місце – CHUDO.
- Сільськогосподарська техніка, обладнання. 1 місце – Ельворті, 2 місце – Ландтех, 3 місце – Агроресурс.
- Сімейний, ігровий комплекс. 1 місце – Крейзі ленд, 2 місце – Портал Парк, 3 місце – Fantasy Town.
- Спортзал, фітнесклуб. 1 місце – Драйв, 2 місце – Алекс, 3 місце – Зумба з Наталі Бучкова.
- Стоматологічна клініка. 1 місце – Імпладент, 2 місце – Люкс Дент, 3 місце – Медіна.
- Супермаркет, магазин. 1 місце – Файно маркет, 2 місце – АТБ, 3 місце – Велмарт.
- Технологічне обладнання. 1 місце – КС Солар, 2 місце – Галерея світла, 3 місце – Світло Так.
- Турагентство. 1 місце – Джоин Ап, 2 місце – Шико Лето, 3 місце – Anex tour.
- Флористика. 1 місце – Екзотик Флора, 2 місце – EL FLORA, 3 місце – Світ Квітів Відділ №1.
- Фотограф. 1 місце – Олександр Майоров, 2 місце – Віталій Ніколенко, 3 місце – Марія Ратушна.
- Школа іноземних мов. 1 місце – Жираф Клаб, 2 місце – Перфект Лео, 3 місце – Wow! English.
- Школа танців. 1 місце – Метелиця, 2 місце – МІКС ОФ ДЕНС, 3 місце – Зумба з Наталі Бучкова.
Дві нагороди для керівників дитячого садка та мовного центра Жираф
Ігор Шуть, керівник Crazy Land
Катерина Перекрестова, Наталія Аліфанова, Ірина Лещенко, Катерина Стерпул, Ірина Маркова
Beauty Partner заходу, студія МАК генерує красу та настрій
Iрина Лещенко, керівник студії свят «Діоніс»
Алла Зленко, керівника відділу маркетингу Файно маркет
Андрій Басистий, адміністратор автомийки Екстрим кар вашинг
Анна Максименко, керівник автосалона Авто-Шанс
Гурт Don Blues Band
Володимир Яремчук та Тетяна Нагурна, керівникі ансамблю Метелиця
Гостинна атмосфера ресторана Парадіз
Ірина Щирська вдруге отримає нагороду для «Аптеки низьких цін».
Директор Евгеній Вознюк та маркетолог Епіцентра Вікторія Савченко
Команда ТОП-20
Марія Тарасова, власниця центру здоров'я та краси «Драйв».
Нагороди для туристичної агенції Джоін АП
ПСВ Групп Елеонора , Володимир Петренки
Оксана Чудна, директор ЛОР кабінету Панацея
Оксана Слатніцька, керівник АН Респект
Ольга Грицюк, головний лікар стоматологічної клініки Імпладет
Ольга та Юрій Чернови, керівники магазина декоративних штукатурок САН МАРКО
Юлія Ланецька отримує нагороду ПриватБанку
Подяка гостинному партнеру Марку Кояві
Партнери заходу »Вуличне радіо»: Анна Бродська, Марія Зайченко
Світлана Горбунова, керівниця рестрану «Тихая Гавань»
ПСВ Групп Елеонора та Володимир Петренки
Ще раз хочемо подякувати нашим партнерам:
– генеральному партнеру – м’ясокомбінату «Ятрань» та офіційнийному партнеру – дитячому розважальному комплексу «Крейзі ленд» за підтримку та допомогу в організації цього заходу;
– б’юті партнеру – Майстерні авторської краси «МАК» за створення яскравих образів ведучих;
– гостинному партнеру – ресторану «Парадіз» за затишок та створення теплої і душевної атомосфери цього вечора;
– «Кропивницькому рекламному порталу», «Вуличному радіо», агенції «Центр медіа» за інформаційну підтримку «Народного бренда»;
– студії «Ред Шот Продакшн» та фотомайстру Олександру Майорову за збережені емоції цього вечора у відео та фото;
– Школі модельного мистецтва та естетичного виховання «Мікс моделс» за чарівних асистенток;
– Сайтам «Утренний город», «Афіша Кропивницького», «Первой городской газете» за підтримку та висвітлення конкурсу на своїх ресурсах.
Довідка: Сайт 20.ua – це найбільший сервіс із реальними відгуками користувачів про різноманітні компанії. Іншими словами, це такий собі онлайндовідник з усіма брендами міста, в якому міститься вся інформація: адреси, контакти, графік роботи, ціни тощо. Кожен може залишити оцінку та відгук про послуги компаній. Він діє у двадцяти містах України.
“Народний бренд” – це конкурс, в якому беруть участь усі компаніїбренди міста, зареєстровані на сайті 20.ua у кожному місті. Є декілька номінацій: автомийка, аптека, банк, ательє, доставка води, все для домашніх улюбленців, кав’ярні, ресторан, приватна клініка/центр тощо. У Кропивницькому організатор конкурсу – медіагрупа “Город”.
Летиція Курята
Христина Ковалевська
Людмила Макей