Платники податків Кіровоградщини отримали майже 70 тисяч адмінпослуг
27 жовт. 2016 17:14
1081
На сьогоднішній день основною метою органів фіскальної служби є забезпечення ефективної організації роботи Центрів обслуговування платників з надання адміністративних та сервісних послуг, підвищення рівня добровільного виконання платниками своїх зобов’язань, поліпшення іміджу фіскальної служби за рахунок зручного податкового та митного адміністрування у частині обслуговування платників.
Ключовим показником успішності сервісної служби є задоволеність платників від отриманих послуг.
Органами ДФС у Кіровоградській області щоденно опрацьовується близько 1900 – 2300 звернень стосовно отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, подання звітності тощо.
З початку 2016 року до ЦОП ГУ ДФС у Кіровоградській області звернулося 411 779 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання вищезазначених послуг. З них надано 66 329 адміністративних послуг.
Серед адміністративних найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, книг обліку розрахункових операцій, надання витягу з реєстру платників єдиного податку тощо, повідомляє ГУ ДФС у Кіровоградській області.