Послуги у «Дніпро – Кіровоград» стали доступними онлайн

  • 11 лют. 2021 08:50
  • 545
    • Новина Послуги у «Дніпро – Кіровоград» стали доступними онлайн Ранкове місто. Кропивницький
     
     
    Без черг та марнування часу: більшість послуг абонвідділів ОКВП «Дніпро – Кіровоград» стали доступними онлайн, про це інформує сайт водоканалу.
     
    Більшість послуг, що надаються в абонвідділах обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград», відтепер можна отримати (або ж створити відповідну заявку на її отримання) онлайн.
     
    На офіційному сайті підприємства з’явився окремий розділ «Онлайн послуги», який передбачає роботу з фізичними та юридичними особами. Замовити послугу можна після заповнення форми та завантаження відповідних документів.
     
    Для споживачів стали доступними онлайн:
     
    Оформлення договору на надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;
    Переоформлення особового рахунку;
    Довідка про відсутність заборгованості(купівля-продаж квартири);
    Аналіз якості води;
    Технічне обстеження при вводі в експлуатацію нових водопровідних вводів, випусків водовідведення та приладів обліку води в приміщенні або колодязі згідно заяв абонентів;
    Опломбування запірного вентиля, вузла обліку води та з'єднань на трубопроводах в приміщенні або колодязі згідно заяв абонентів;
    Заміна водолічильників;
    Повірка приладів обліку;
    Послуга по відновленню водопостачання і водовідведення після сплати боргу;
    Видача технічних умов фізичним особам;
    Видача технічних умов юридичним особам та фізичним особам – власникам нежитлових приміщень, будівель та споруд;
    Обстеження і реєстрація збудованих мереж (підготовка дозволу на врізку) для юридичних осіб та фізичних осіб – власників нежитлових приміщень, будівель та споруд;
    Обстеження і реєстрація збудованих мереж (підготовка дозволу на врізку) для фізичних осіб.
    Наприклад, щоб укласти договір з ОКВП «Дніпро – Кіровоград» більше не потрібно відпрошуватися з роботи чи шукати час у вихідний, щоб відвідати абонвідділ. Тепер це легко і доступно на сторінці «Онлайн послуги»:
     
    обираєте пункт «Оформлення договору на надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення»,
    завантажуєте і заповнюєте заяву,
    скануєте чи фотографуєте у прийнятній якості заяву разом з необхідними документами
    завантажуєте і клікаєте «Замовити».
    Як тільки документ буде готовий його можна буде отримати в абонвідділі без зайвих черг.
     
    Такі новації – ще один крок до максимально простої взаємодії між підприємством та споживачами, вважає генеральний директор ОКВП «Дніпро – Кіровоград» Роман Ілик.
     
    – Ми не лише постійно вивчаємо досвід наших колег по всій країні та намагаємося впровадити найкраще з нього. Ми дослухаємося до споживачів та їхніх потреб. Карантинні обмеження показали нам, що майже всі структури, які підлаштовуються під реалії сьогодення, перейшли «в онлайн». Людина може замовити онлайн їжу чи товар, влаштувати онлайн-вечірку з друзями, то чому б не зробити таку зручність і на звичайному, побутовому рівні? Наприклад, багато власників житла – люди похилого віку. Вони не такі мобільні, а молодші люди працюють і не мають зайвого часу – і це нормально. Тож онлайн послуги ми створили саме для позбавлення зайвих турбот та безпеки наших споживачів.