ПриватБанк підписав угоду з мережею YouTube
26 січ. 2017 11:10
1280
ПриватБанк підписав угоду з мережею YouTube компанією VSP GROUP (бренд Yoola <http://www.yoola.com>), що дозволить українським користувачам отримувати платежі на рахунки в ПриватБанку без додаткових комісій.
«Ми разом із компанією VSP GROUP (Yoola) відкриваємо можливість отримувати платежі на рахунки в банку найзручнішим способом без зайвого головного болю та витрат на комісії посередників, – говорить керівник бізнесу платежів і переказів ПриватБанку Олексій Путятін. – Отримання виплат через банк гарантує безпеку платежів. Найсучасніші технології й досвід роботи колективу банку дозволять нам зробити все можливе, щоб одержувачі коштів відчували себе в банку максимально комфортно, а виплати було проведено в найкоротші строки».
ПриватБанк – лідер українського ринку, що входить до числа 20 найбільших банків у Східній Європі. ПриватБанк надає послуги більш ніж 25 млн. клієнтів. Згідно з дослідженням ринку банківських послуг, проведеним GfK Ukraine, на кінець IV кварталу 2015 року 48,4% клієнтів українських банків скористалися послугами ПриватБанку, а кожний третій українець (39,3% опитаних) вважає ПриватБанк своїм основним банком. Сьогодні понад 10 млн. клієнтів використовують онлайн-платформу ПриватБанку – Приват24, а понад 5,5 млн клієнтів користуються мобільним додатком Privat24.Про VSP GROUP (Yoola <http://www.yoola.com>)
Yoola – медіакомпанія нового покоління, провідна багатоканальна мережа YouTube, яка створює та поширює розважальний контент на різних
онлайн-платформах. Команда Yoola підтримує авторів, а також надає інструменти для створення контенту, розвитку каналів, збільшення аудиторії та ефективної монетизації для мережі, що складається з більш ніж 72 тисяч каналів. Канали на платформі Yoola збирають понад 500 млн. передплатників і щомісяця генерують понад 7 мільярдів переглядів. Yoola – маркетингова платформа для взаємодії з лідерами думок. Ми пропонуємо брендам і рекламодавцям найбільш ефективні інструменти органічної взаємодії з цільовою аудиторією, що дозволяє їм досягати бажаних маркетингових показників.
Повідомляє прес-служба ПриватБанку у Кропивницькому.