ПриватБанк переводить клієнтів старшого покоління на оплату комуналки по телефону
ПриватБанк запропонував своїм клієнтам старшого покоління, особливо одержувачам пенсії і соціальних виплат, до закінчення пандемії коронавірусу відмовитися від відвідування відділень банку і оплачувати комунальні послуги за телефоном служби підтримки банку 3700.
Як повідомили в банку, до введення карантинних заходів в Україні, щомісяця в касах відділень банку комунальні платежі оплачували понад 1,5 млн осіб, серед яких більшість пенсіонерів. Як правило, ці клієнти не є користувачами інтернет банку Приват24 і не мають необхідного обладнання та навичок для оплати комуналки онлайн.
Тому для забезпечення епідеміологічної безпеки клієнтів і вимог карантину в країні ПриватБанк запустив програму, в рамках якої співробітники служби підтримки будуть при наближенні термінів оплати чергових комунальних платежів рекомендувати клієнтам зробити оплату по телефону і навчать, як це правильно зробити.
Послуга платежів по телефону 3700 дозволяє клієнтам оплатити комуналку за лічені хвилини, при цьому оператори служби підтримки допоможуть правильно аповнити платіжні реквізити згідно з даними, отриманими від комунальних служб. Оплата комуналки по телефону 3700 проводиться з будь-якої банківської картки клієнта.
Спеціаліст з комунікацій в регіоні ПриватБанку