ПриватБанк презентував додаток «Турист України» на міжнародному рівні
У Києві на міжнародній туристичній виставці UITM-2017 ПриватБанк у партнерстві з Мінекономрозвитку, Національною Туристичною Організацією та компанією Visa презентував національну програму лояльності «Турист України». Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку у Кропивницькому.
Це новий цифровий майданчик, створений для розвитку в’їзного та внутрішнього туризму України, для поліпшення інфраструктури в регіонах, у тому числі платіжної, налагодження комунікації туристичного бізнесу з мандрівниками, з можливістю онлайн-замовлення й оплати послуг картками будь-яких українських банків.
Проект було презентовано для внутрішнього ринку України в липні 2017 року. Уже в серпні вийшла перша тестова версія продукту в чотирьох містах – Києві, Дніпрі, Одесі та Львові. Зараз перші 500 добровольців можуть протестувати вже другу версію, із додатковими можливостями. Технічно проект спрямовано на поліпшення умов та якості поїздок по країні (як туристичних, так і ділових), він відкриває доступ до об’єктів української туристичної інфраструктури та створює систему знижок для постійних користувачів.
Також «Турист України» є додатковим інструментом Народної дипломатії (Public Diplomacy) і передбачає додаткову соціальну функцію патріотичного виховання молоді, поваги до України, сприяє розвитку її територій і вдосконаленню якості українського національного туристичного продукту.
Цього року міжнародна туристична виставка UITM-2017, на якій презентували національну програму лояльності «Турист України», зібрала представників з 28 країн і 20 регіонів України. Серед почесних гостей був присутній керівник програми Європи Всесвітньої туристичної організації (UNWTO) Бека
Джакелі.
Нагадуємо, З початку року ПриватБанк продав 500 000 трамвайних е-квитків