ПриватБанк розширює мережу відділень на Кіровоградщині

  • 18 квіт. 2018 14:11
  • 1186
    • Новина ПриватБанк розширює мережу відділень на Кіровоградщині Ранкове місто. Кропивницький
     
    У Кропивницькому урочисто розпочало роботу нове відділення ПриватБанку. Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку у Кропивницькому
     
    Урочисте відкриття відділення традиційно стало справжнім святом як для клієнтів банку, так і  жителів мікрорайону. Всі охочі прийняли участь у лотереї, конкурсах та отримали цінні подарунки від ПриватБанку. Щасливою власницею подарункового сертифікату на 500 грн. стала перша клієнтка нового відділення Раїса Єрохіна. А сертифікат на 1 тис.грн. отримала найвезучіша клієнтка, яка виграла щасливий лотарейний квиток. Інші учасники веселого конкурсу отримали грошові сертифікати, призи та подарунки. Відтепер жителі мікрорайону Жадова матимуть власне відділення, яке банк відкрив саме на їхнє прохання. Нове відділення «Жадівське» розпочало обслуговувати клієнтів за адресою: вул. Генерала Жадова, 23 корп. 1.
     
    «Ми проживаємо поруч і неодноразово усім будинком звертались до ПриватБанку з проханням відкрити відділення саме біля нашого ОСББ, - розповідає Раіса Лисенко, голова ОСББ «Оберіг РАЛ». - У нашому будинку проживають люди похилого віку, і їм важко було ходити до відділення на вулиці Попова. Тепер усі мешканці дуже раді, адже поруч працює таке гарне нове відділення, до якого і заходити і обслуговуватися буде приємно. До речі, наше ОСББ теж обслуговується у ПриватБанку».
     
    «У нашому будинку понад 90% жителів користуються послугами ПриватБанку, і лише пару пенсіонерів отримують пенсію на пошті чи у інших банках, - додає Лідія Жабчик, голова ГО «Жіноча громада». - Ми дуже вдячні керівництву ПриватБанку, що вони нас почули і відкрили відділення. Тепер не потрібно витрачати час і сили, аби дійти до найближчого. Ми, звичайно, користуємось Приват24, але іноді виникають питання, які можна вирішити лише у відділенні».
     
     
    «Ура! Ми відкрились! Ми готові обслуговувати наших клієнтів, як рідну маму, - розповідає Олена Таровик, керівник відділення «Жадівське». - На  жителів мікрорайону чекає обслуговування у приміщенні з сучасним дизайном за найсучаснішими технологіями. Використання планшетів замість звичайних моноблоків дасть змогу нашим клієнтам на власні очі бачити, як проводяться ті чи інші банківські операції, та навіть отримувати дистанційне обслуговування у разі необхідності».
     
    До послуг клієнтів - зручна зона касового обслуговування, де здійснюються операції як у гривні, так і в іноземних валютах. Для зручності клієнтів та уникнення черг встановлено термінал самообслуговування та банкомат.