ПриватБанк та POSTER навчили ботів купувати каву
ПриватБанк і компанія POSTER запустили першого в Україні чат-бота для Telegram, що дозволяє замовляти й оплачувати каву заздалегідь. Прес-служба ПриватБанку у Кропивницькому.
Такий персональний бот, якого може безкоштовно отримати будь-яка кав'ярня, бар або ресторанчик, дозволяє заздалегідь (за 5–10 хвилин) замовити каву дорогою на роботу або зустріч і забрати її без черги й очікування приготування.
«Вкрай рідко трапляються дійсно корисні чат-боти, зазвичай компанії повторюють у ботах вже реалізовані у своїх додатках рішення, – говорить Артем Фесько, один з авторів кавового бота. – Ми вирішили застосувати чат-бота в реальному повсякденному кейсі – купівлі кави. Написавши боту в телеграм, ви зможете забрати готовий напій через 5–10 хвилин у кафе».
Перший в Україні телеграм-бот для замовлення кави запущено для модної кав'ярні White Coffee Bar у Дніпрі. Для замовлення кави потрібно просто встановити @WhiteBarBot у месенджері Telegram, обрати напій або десерти та підтвердити оплату. Гроші за каву автоматично списуються з картки клієнта, таким чином замовляти каву можна не тільки собі, а й друзям або близьким, навіть тим, які перебувають в іншому місті або країні.
«Ми в нашій компанії великі любителі новинок і технологій. А якщо ці ноу-хау спрощують і покращують життя, то ми завжди «за», – говорить Фелікс Безрук, творець кав'ярень третьої хвилі. – Тому ми з великою радістю зустріли ініціативу ПриватБанку та Poster про розробку бота для замовлення кави із собою. Ми не чекаємо збільшення продажів із цим ботом, але ми чекаємо задоволеного сьорбання «флет-вайту» і «фільтр-кави» від наших гостей».