Про роботу сервісів ПриватБанку
Шановні клієнти, у зв’язку з труднощами в роботі мобільного оператора “Київстар”, деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанку можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку.
Фахівці з “Київстар” вже працюють над усуненням проблеми.
А ми робимо все, щоб забезпечити доступність всіх продуктів та послуг ПриватБанку та бути поруч із вами 24/7.
Якщо у вас виникла термінова необхідність зв'язатися з нами, то за відсутністю мобільного зв’язку, ви можете зателефонувати до підтримки за допомогою Приват24, а також написати в чат-онлайн, для цього достатньо підключитися до альтернативної мережі інтернету.
Також ПриватБанк надає консультацію щодо загальних питань в соціальних мережах. Ми радо допоможемо вам і тут.
Просимо вас зберігати спокій та довіряти інформації з офіційних та перевірених джерел