Проблеми з перевезенням пасажирів у Кропивницькому не зменшуються
Як повідомив присутнім начальник міського управління транспорту та зв’язку Олександр Вергун, на сесії було ухвалено низку змін щодо пасажирських перевезень у Кропивницькому.Так, дeпкорпус підтримав запит депутатки Ганни Ніжнікової щодо пільгового перевезення соціальних працівників.Але фактично це малоймовірно –законодавство не передбачає пільг для цієї категорії, але якщо будуть відповідні домовленості – все можливо. Проте перевізники не зацікавлені у зростанні кількості пільговиків – адже компенсації з бюджетів є надмалими.
Друге рішення, доведене до присутніх – обмеження перевезень пенсіонерів за віком. Згідно ухваленого депутатами рішення, перевезення цієї категорії містян(біля 53 тисяч осіб) покладається виключно на комунальний транспорт – наявні тролейбуси та автобуси, що міський голова пообіцяв придбати цього року. Як зазначив Вергун, тендер буде оголошений до кінця поточного тижня за участі ЗМІ, маршрути використання оновленого автопарку розміщені на сайті КМР.
І, нарешті, фактично політичне рішення щодо відновлення тарифу 3,5 гривні. Протягом вчорашнього дня було уточнено, що чинний нині тариф у 4 -4,5 гривні діятиме ще 20 днів, а за цей час перевізники мають переукласти угоди. Але, як зазначив один з перевізників Геннадій Осетров, це ймовірно або за згодою сторін, або за рішеннями суду. Перевізники навряд чи підуть на поступки – адже після перерозрахунку фактичний тариф перевищить навіть 4,5 гривні з причини здорожчання газового палива. Та й запчастини, за словами ще одного перевізника, Дмитра Вінницького, зросли вже на 20 %.
Окреме питання було присвячено й обладнанню транспортних засобів навігаційними системами контролю. Про це на сесії наголошував керівник однієї з ГО Кропивницького, вимагаючи від міського голови ледь не негайно врахувати його напрацювання.
В свою чергу, присутній на нараді депутат облради Віталій Музичук підняв питання створення умов відпочинку водіїв на кінцевих зупинках (місця харчування, куріння, вбиральні тощо) та толерантного спілкування водіїв з пасажирами.
- Адже водій – це обличчя вашого підприємства, - звернувся він до перевізників.
Олександр Вергун обурився надісланими фотосвітлинами, де тролейбуси висаджують пасажирів зі смуги руху без заїзду у так звану «кишеню» на зупинці. Так, зупинка була вщент забита маршрутками, але, за словами Вергуна, можна було б і трохи проїхати далі, а не порушувати ПДР та правила перевезень.
У підсумку сторони визначились щодо 20-денного обговорення «тарифного питання», але чи дійде справа до судових тяганин – невдовзі побачимо.