Проект "реАнімація виборців" стартує у Центральній Україні

  • 11 бер. 2019 13:04
  • 1101
    • Новина Проект «реАнімація виборців» стартує у Центральній Україні Ранкове місто. Кропивницький
     
    Як підвищити активність молоді - учнів професійно-технічних навчальних закладів, - під час Президентських та Парламентських виборів? Автори та авторки проекту «реАнімація виборців» придумали зробити це шляхом анімації. Головна мета - це привернення уваги молодіжної аудиторії до важливості свідомого голосування із подальшою їх активною участю у виборчому процесі через створення юнацтвом мультиплікаційних фільмів. 
     
    Проект буде втілювати громадська організація «Турбота» за підтримки Посольства США в Україні на теренах Кіровоградської, Черкаської та Полтавської областей. Партнери проекту - громадська організація «Культурний діалог» (м. Кременчук) та громадська організація «Fly Media» (м. Черкаси), а також анімаційна студія «Ridni Animation» (м. Київ).
     
    - Чому ми будемо це робити? За дослідженнями соціологів, менше третини молодих людей мають намір голосувати на найближчих виборах. Особливо це стосується молоді, яка не має вищої освіти і навчається у професійно-технічних закладах у районних центрах, - розповідає авторка проекту Вікторія Талашкевич. За її словами, оскільки молодь належить до тієї вікової групи, яка найбільш прихильно ставиться до демократичного розвитку України, то їх небажання брати участь у політичному житті країни викликає занепокоєння.
    Серед причин низької участі сільської молоді у виборах можна відмітити недостатню віру юнацтва у важливість їхнього голосу, нерозуміння політичних процесів та відсутність паралелей між тими процесами та життям і добробутом на місцях. Юнацтву бракує інформації про їхні виборчі права, не вистачає впевненості у тому, що їх голос - значущий, а це означає, що тільки через інформування неможливо замотивувати молодь. Треба дати їм інструмент, який допоможе відчути, що доля виборів та доля країни - у їхніх руках.
     
    - Ми плануємо у ході проекту «реАнімація виборців» застосувати такий метод, як створення мультфільмів, щоб молодь на власному досвіді відчула вплив на виборчі процеси, - ділиться планами керівник громадської організації "Турбота" Андрій Флоренко. На його думку, анімація використовується як сильний терапевтичний та мотиваційний інструмент, а створені у результаті мультфільми будуть опубліковані у соціальних мережах та виконають роль агітаційних матеріалів в активізації молоді.
     
    - Хочеться залучити до проекту не менше 200 учнів та учениць, які пройдуть навчання та зможуть створювати мультфільми на виборчу тематику, - розповідає координаторка проекту на Черкащині Ірина Семенова. Також аудиторією проекту стануть їхні однолітки, які переглянуть та поширять мультфільми, щоб підтримати друзів у конкурсі. Також у рамках проекту буде апгрейд для мобільного додатку «Помічник виборця», який буде розрахований на молодих виборців трьох центральних областей України.
    - Ми очікуємо, що в результаті проект 200 учнів старших курсів ПТНЗ дізнаються про важливість активної участі у виборах через «роботу пальчиками» під час воркшопів із анімації, а також візьмуть участь у конкурсі на кращий мультфільм, присвячений участі у виборах, - коментує координаторка проекту на Полтавщині Олена Нестерова. За її словами, планується зібрати більше 100 000 переглядів мультфільмів, а ще понад 500 000 молодих мешканців трьох областей скористаються мобільним додатком.
     
     
    Читайте також: США підтримують український народ, а не якогось конкретного кандидата