Сервісні центри МВС відновлюють свою роботу

  • 12 трав. 2020 10:30
  • 1374
    • Новина Сервісні центри МВС відновлюють свою роботу Ранкове місто. Кропивницький
     
     
    З 12 травня 2020 року сервісні центри МВС поступово відновлюють свою роботу з можливістю відвідування всіх сервісних центрів МВС громадянами.
     
    - Для відновлення роботи з урахуванням карантинних вимог Головний сервісний центр МВС розробив та запустив функціонал запису до електронної черги для отримання послуг. Онлайн-запис в електронну чергу через офіційний вебсайт Головного сервісного центру МВС — це нова полегшена процедура запису громадян до сервісних центрів МВС для отримання послуг. Він дозволяє заощадити час і знизити ймовірність підхоплення коронавірусної інфекції, – прокоментував заступник міністра МВС Антон Геращенко.
     
    Сервісні центри МВС надаватимуть усі адміністративні послуги, окрім прийняття практичних іспитів на право керування транспортним засобом. 
     
     
    - Послуги надаватимуться з дотриманням карантинних вимог, а саме: перебування однієї особи на 10 м² та з урахуванням дистанції між відвідувачами не менше ніж 1.5 метрів. Запис для отримання адміністративних послуг буде проводитись тільки за попереднім записом, – додав начальник РСЦ МВС в Києві Микола Рудик.
     
    У разі відсутності в сервісному центрі МВС електронної черги запис для отримання послуг буде проводитися за номерами телефонів регіональних сервісних центрів МВС відповідної області. 
     
    Для онлайн-запису необхідно зайти на сайт Головного сервісного центру МВС. Обрати розділ «Запис в електронну чергу» та пройти ідентифікацію через сервіс ID.GOV.UA (це загальнодержавна електронна система ідентифікації особи, яка дає змогу використовувати всі можливі в Україні способи електронної ідентифікації). Після ідентифікації заходимо в сам функціонал, який:
     
    • зберігає інформацію про всі наявні онлайн-реєстрації в черзі користувача;
    • дозволяє в пару кліків записатися на вільну дату та час для отримання послуги або скасувати свій запис за потреби;
    • автоматично відправляє сформований талон електронної черги на вказану електронну адресу;
    • має алгоритм розподілу громадян, які бажають отримати послугу з урахуванням дотримання карантинних заходів;
    • автоматично встановлює обмеження кількості записів на день — зокрема, записатися на обрану послугу можна тільки один раз на добу.