У цьому році мешканці Кіровоградщини зателефонували на сервіс «Пульс» ДФС по митному напрямку 2 рази
27 вер. 2016 15:33
1059
У січні-серпні 2016 року мешканці Кіровоградщини скористались антикорупційним сервісом Державної фіскальної служби «Пульс» по митному напрямку 2 рази. Зокрема, з них 1–щодо можливого затягування митного оформлення, 1- щодо роботи митниці.
На всі звернення надано відповіді в повному обсязі.
Нагадаємо, що за номером сервісу «Пульс» (044) 284 00 07 громадяни мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби, можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають в процесі адміністрування податків або під час митного оформлення.