У Кропивницькому презентували соціальні ролики проти насилля
8 грудня у “Прес-службі реформ” активісти ГО “Територія успіху” презентували серію соціальних роликів. П’ять коротких відео говорять про глобальну проблему насильства, що не має статевих ознак і може спіткати нас будь-де: вдома, на роботі, у громадських місцях. Потенційним нападником може стати навіть кохана людина: про це йдеться в окремому гіді для молодих людей, який допоможе розпізнати риси нападників за характерною поведінкою на побаченні.
“Мета соціальних роликів – зруйнувати стереотипи про насильство і спонукати кожного протидіяти йому. Адже тільки ми здатні подолати власну байдужість і його зупинити”, – говорить Анастасія Бабаєва, керівництво проекту.
У роботі над відео взяли участь громадські активісти, актори аматорського театру “Палата #6”, благодійники, оператор – Ілля Зельонкін. Відеоролики шукайте у соцмережах на фейсбук-сторінці кампанії та ГО “Територія успіху”.
Ці соціальні ролики є своєрідним підсумком роботи під час кампанії “16 днів активізму проти ґендерно обумовленого насильства”, що проходить у Кропивницькому з 25 листопада по 10 грудня. В рамках кампанії також оголосили переможців конкурсу дитячого малюнка.
Довідка. Кампанія “16 днів активізму проти ґендерно обумовленого насильства” (SayNO - UNiTE to End Violence Against Women) проходить під егідою ООН у всьому світі з 25 листопада по 10 грудня. У Кропивницькому в рамках кампанії проходять тренінги для школярів, конкурс малюнка, зйомки соціального ролика та інформаційно-просвітницька робота. Із заходами можна ознайомитися на спеціальній фейсбук-сторінці.
Контактна особа: Юлія Ярова, менеджер зі зв’язків з громадськістю ГО “Територія успіху” (099 27 07 609)
Нагадаємо: Поліцейські радять, як вберегтися від грабіжників