У Кропивницькому психолог провів пісочну терапію з неповнолітніми засудженими

  • 21 вер. 2016 20:16
  • 1014
    • Новина У Кропивницькому психолог провів пісочну терапію з неповнолітніми засудженими Ранкове місто. Кропивницький

     

    Днями психолог Кіровського районного відділу м. Кропивницького кримінально-виконавчої інспекції управління ДПтС України в Кіровоградській області Яніна Козіна проведела індивідуально-корекційне заняття з неповнолітніми із застосуванням методу пісочної терапії «минуле, майбутнє, теперішнє».

    Близько ста років тому відомий психіатр Карл Густав Юнг запропонував принцип «терапії піском». На його думку, пісок — це символ життя у Всесвіті, а піщинки — це люди та інші живі істоти. Така терапія спрямована на допомогу унавчанні, розвитку та корекції особистості дітей дошкільного та шкільного віку, вона також допомагає при аналізі та виявленні різних психічних розладів у дитини, які, на жаль, трапляються дедалі частіше.

    Метод пісочної гри сьогодні мало відомий в Україні. Це незвичайна техніка аналітичного процесу, під час якої дитина будує власний світ у мініатюрі з піску і невеликих фігурок.

    В основі такої терапії полягає спонтанність проявів дитини саме в пісочних іграх. Вперше пісочницю в ігровій психотерапії запровадила 1929 року англійський дитячий психотерапевт М. Ловенфельд у Лондонському інституті дитячої психології. Дослідниця вважала цілющими тактильні контакти дитини з піском і водою. В ігри включали різні предмети та іграшки. Діти самі додавали воду в пісок та будували там свій Світ. Цю методику назвали «Технікою побудови Світу». Проаналізувавши, що конструює дитина, яким фігуркам надає перевагу і які скульптури зводить, можна зробити висновок про її внутрішній стан та проблеми, які турбують малюка. І, таким чином, допомогти. Головним принципом, покладеним в основу роботи з піском, є «створення вільного і захищеного простору», в якому підлітки можутьвиражати і досліджувати свій світ, використовуючи власний досвід та втілюючи переживання (часто незрозумілі або тривожні) в зримі і відчутні образи.

    Пісок поглинає негативну психічну енергію дитини, стабілізує її емоційний стан і гармонізує психоемоційне самопочуття.

    Такі заняття проводяться з метою адаптування «важких підлітків» для спілкування із навколишнім світом, покращують комунікаційні навики та соціалізують їх у колективі, повідомляє Кіровський РВ м.Кропивницький КВІ УДПтС України в Кіровоградській області.