У Кропивницькому стартував соціальний проєкт для військовослужбовців, ветеранів та їхніх рідних (ФОТО)

  • 20 квіт. 2024 15:56
  • 556
    • Новина У Кропивницькому стартував соціальний проєкт для військовослужбовців, ветеранів та їхніх рідних (ФОТО) Ранкове місто. Кропивницький

    У Кропивницькому стартував соціальний проєкт “Нові МИ” для ветеранів та ветеранок, членів родин загиблих, зниклих безвісти та полонених захисників і захисниць України, рідних військовослужбовців та ветеранів, передає Ранкове місто.

    Проєкт спрямований на соціальну інтеграцію до життя в місцевих громадах, враховуючи економічний потенціал регіону. А також на перехід від отримувачів до надавачів якісних послуг.
    29-річна Анастасія з Кропивницького – одна з учасниць проєкту “Нові «МИ”. Вона – дружина загиблого військового.
    Сестра мені порадила піти на навчання – раптом це знадобиться в майбутньому. Я зареєструвалася. Мені цікаво, що таке SMM, як започаткувати і вести бізнес. Маю надію отримати цікаві знання та і просто – для власного розвитку.
    Перші тренінги 20 і 21 квітня в Гончаренко центрі вестиме консультантка з питань комунікації проєктів міжнародної-технічної допомоги та громадських організацій Вікторія Талашкевич.
    Ми будемо розбиратися, що таке соціальне підприємництво, де воно знаходиться на перетині влади, бізнесу і громади. Говоритимемо про різні моделі соціального підприємництва, коли вигоду набувають ще й, наприклад, люди з числа вразливих категорій; або ж представники та представниці вразливих категорій є засновниками підприємства тощо. Будемо говорити, що таке суспільні блага і соціальні проблеми і про те, як соціальне підприємництво може підсилити суспільні блага, котрі надає держава, або допомогти вирішити соціальні задачі.
    Також під час цих тренінгів учасники розбиратимуть, як бізнеси можуть лягати в канву підсилення певних суспільних благ або вирішення соціальних задач. Вікторія Талашкевич додала, що в кількох громадах області вже є успішні приклади соціального підприємництва.
    “Можна сказати, що Кіровоградщина на цьому шляху серед перших в Україні.
    Вважаю, що українці мають бути представлені в соцмережах, наші клієнти мають нас бачити і звертатися до брендів за послугами і продуктами. Я навчатиму учасників створювати акаунти у соцмережах з нуля, проявляти свій бізнес у соцмережах, створювати контент, — розповіла експертка з SMM, копірайтингу та маркетингу Інна Каташова.
    Експертка додала, що за її участю заплановано 15 уроків. Учасники, зокрема, дізнаються:
    як почати проявлятися;
    як уникати помилок;
    як сформувати в онлайні власний бренд і просувати його;
    як досліджувати ринок і цільову аудиторію,
    які нині існують контент-тренди,
    як створюється продуктова лінійка,
    як відбувається аудит профілю,
    як створювати тексти, сторіси, рілзи;
    серед тем і лайфхаки з мобільної зйомки, актуальні додатки тощо.

    Співорганізаторка проєкту, керівниця Кіровоградського регіонального відділення Благодійної організації “Українська фундація “Мрія” Марина Юденко розповіла, що проєкт орієнтовно триватиме п’ять місяців і скрадатиметься з трьох модулів:

    · соціальне підприємництво;
    · SMM-відновлення;
    · нові можливості.

    Після проходження навчання учасники зможуть самостійно:
    • згенерувати ідею;
    • розробити бізнес-план;
    • будуть обізнані щодо фінансових та юридичних складових підприємницької діяльності;
    • зможуть створювати та рекламувати бренд;
    • навчаться запускати, управляти, масштабувати та оптимізувати свій проєкт;
    • отримають методичний супровід в оформленні та поданні грантових заявок.

    Проєкт “Нові МИ” реалізує Кіровоградське представництво Української фундації “Мрія” в партнерстві з Благодійним фондом “Полк Святослава Хороброго”, за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду “Відродження”, в рамках спільної ініціативи “Європейське Відродження України”.
    Планується, що окрема група навчатиметься у Новоукраїнській громаді, оскільки тамтешні мешканці виявили зацікавленість в соціальному проєкті