У наступному році кропивничани зможуть отримувати адмінпослуги на сучасному рівні
У Кропивницькому продовжується реалізація масштабних важливих для громади інфраструктурних проектів. Одним із таких стане створення та будівництво в обласному центрі Центру надання адміністративних послуг у форматі “Прозорий офіс” міста. Про це пишесайт мыськоъ ради.
Ініціатива облаштування у Кропивницькому сучасного ЦНАПу народилася у 2017 році і її висловив міський голова Андрій Райкович. На сьогодні на будівельному майданчику, у який перетворилося приміщення колишнього Кібернетико-технічного коледжу про вулиці Архітектора Паученка, 41/26, проведено надзвичайно великий обсяг робіт, за результатами яких можна стверджувати про можливість у вже наступному, 2020 році, можливості для мешканців і гостей обласного центру отримувати адміністративні послуги в Центрі, оснащеному в ногу з часом і з урахуванням потреб багатьох верств населення.
Очільник міста особисто тримає на постійному на контролі хід та якість будівництва нового ЦНАПу, а міська влада робить все належне, щоб якнайшвидше здати об'єкт в експлуатацію. При цьому, окрім будівельних робіт основним завданням залишається створення належних умов для надання адміністративних послуг високого рівня.
За інформацією керівника ЦНАПу Антона Шевченка, вже майже завершені внутрішні будівельні роботи та облаштування фасаду будівлі. Також закінчені облицювальні роботи на другому, третьому і четвертому поверхах приміщення та підвальної частини. На підготовлених поверхах здійснені монтаж і встановлення меблів. Проведено покрівельні роботи, заміну вікон, модернізацію внутрішньо-комунікаційних мереж, встановлення локальної та телефонної мереж, завершені роботи з облаштування серверної кімнати. Крім того встановлена пожежна сигналізація, системи пожежогасіння і кондиціювання. Закуплено й встановлено ліфти, ведуться роботи щодо їх оздоблення вітражними системами. Завершуються внутрішні облицювальні роботи першого поверху приміщення. І, нарешті, розпочато благоустрій території перед входом до будівлі.
- За участі Міністерства соціальної політики та Міжнародного банку реконструкції та розвитку, здійснено постачання необхідного комп'ютерного обладнання і меблів для облаштування нового Центру на загальну суму більше 10 млн. грн., - відзначив Антон Шевченко. - Також здійснено закупівлю обладнання для оформлення закордонного паспорту та паспорта громадянина України у формі ID-картки, для видачі та обміну посвідчень водія та державної реєстрації нових транспортних засобів, для надання послуг Пенсійним фондом України. Крім цього, для відділу реєстрації місця проживання особи та управлінь соціального захисту з питань оформлення субсидій придбано спеціальні програмні комплекси в рамках електронного документообігу, що значно спростить процедуру надання послуг.
Антон Шевченка також акцентував увагу на тому, що майбутній Центр буде мати формат open space, адаптованим до потреб різних груп відвідувачів. Зокрема, приміщення буде обладнане трьома підйомниками для осіб з обмеженими фізичними можливостями та двома панорамними ліфтами. Один підйомник буде працювати з вулиці, два — зсередини приміщення. На І поверсі будівлі буде розташована рецепція, 10 зон фронт-офісу, кімната матері та дитини, вбиральня для осіб з інвалідністю, дитяча кімната, платіжні термінали, окремі зони з QR-кодами, що даватиме можливість відвідувачам Прозорого офісу через смартфон завантажити інформацію про роботу Центру, адміністративні послуги, реквізити оплати послуг тощо. Крім цього відкрита частина - сектор інформування та сектор очікування - будуть обладнані сучасними інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою.
Кількість послуг, що надаватимуться у Прозорому офісі, орієнтовно становитиме — 300. Для порівняння, сьогодні в діючому Центрі надається 156 видів послуг. Відповідно, збільшиться перелік органів, послуги яких надаватимуться через Центр.
- Оскільки покращення функціонування Центру надання адміністративних послуг передбачає побудову ефективної системи їх надання, окрім зазначених заходів, постійно здійснюється навчання адміністраторів, - підкреслив Антон Шевченко. - Таким чином ми плануємо вивести процедуру надання адміністративних послуг у нашому місті на більш новий і сучасний рівень.