UA: Кропивницький: містяни вийшли на підтримку регіональної філії Суспільного (ФОТО)

  • 26 лют. 2020 16:00
  • 1803
    • Новина UA: Кропивницький: містяни вийшли на підтримку регіональної філії Суспільного (ФОТО) Ранкове місто. Кропивницький
     
    Сьогодні, 26 лютого, у Кропивницькому відбулася Всеукраїнська акція на підтримку регіонального суспільного телерадіомовлення. Організатори хочуть, щоб їхній голос почули у Києві та провели відкритий діалог з усіма представниками регіональних філій UA: Суспільне у країні. 
    Про це повідомляє журналістка “Утреннего города”.
     
    У восьми областях України працівники регіональних філій UA: Суспільне створили комітети порятунку телерадіомовлення. На їхню думку, політика, яку хоче запровадити керівництво Національного суспільного телеpадіомовлення Укpаїни, призведе до знищення місцевого телебачення та радіо. 
     
     
     
    — Центральне керівництво Суспільного планує скоротити власний ефірний час з шести до менше трьох годин на добу: близько 1 години для телебачення і 1,5 години для радіомовлення. Тобто, тепер основу займатимуть новини, суспільно-політичні, мистецькі програми, а також ранкове шоу, яке хочу переформатувати. Проте що можна показати й розповісти за одну годину? Так, керівництво пояснює це тим, що будуть виготовлятися програми на аутсорсі. Проте ми знаємо, що наші працівники вже зараз роблять продукт високої якості, — звернулася до присутніх на акції керівниця комітету порятунку Суспільного Олена Горобець. 
     
    Основний меседж акції: донести комітету Національного суспільного телеpадіомовленню Укpаїни, що регіональне мовлення важливе та живе. За словами оргназіторів, усе це лише попереджувальна акція — працівники філій відкриті до діалогу. 
     
    — Ми віримо у Суспільне як у повністю незалежного мовника у регіоні. Хочеться, щоб ця структура розвивалась, а не завершувалася, — наголосила Олена Горобець. 
     
    На підтримку UA: Кропивницький небайдужі містяни намалювали плакати із написами “Ні інформаційній капітуляції”, “Я за власний регіональний контент суспільного”, “5 років реформ суспільство без суспільного” тощо. 
     
      
    — Суспільне телебачення — одна з реформ, яка була якісно зроблена. Саме через нашу філію я зрозумів, що відтепер ми маємо повністю незалежне мовлення, де журналісти показують нас — простих активних громадян, а не якихось олігархів чи тільки владу. Мені, наприклад, подобається “Ранкова кава” — це розважально-інформаційна програма, яка щоранку ідеально підходить, поки кудись збираюся. У Кропивницького немає іншого альтернативного незалежного телерадіомовлення. Якщо ми втратимо Суспільне, то втратимо все — не буде кому показувати Кіровоградську область. Я вважаю, що це підрив основ державності. Іншими словами, йде інформаційна війна, яку ми програємо, — прокоментував активіст Ігор Козуб. 
     
    Працівники Суспільного вже ініціювали збір підписів на підтримку філії. Ці документи надсилають у Київ. До акції також долучилися представники міської ради, журналісти, активісти й небайдужі кропивничани. 
    Одна з позицій Національного суспільного телеpадіомовленню Укpаїни, начебто працівники UA: Кропивницький просто тримаються за свої робочі місця. Натомість Олена Горобець розповідає, що це не зовсім так: 
     
    Нас це питання хвилює в іншому сенсі. Ми переконані у фаховості наших працівників. Чому ми маємо їх відпускати, якщо вони можуть працювати на благо Суспільному. І ще: чи зможуть ті працівники, які залишаться, забезпечувати обсяги мовлення якісним продуктом? Ми самі ініціюємо навчання, відвідуємо тренінги, готові до нового. Нам запропонували створили міжрегіональне всеукраїнське ранкове шоу замість “Ранкової кави”. Але для чого знищувати популярну та цікаву нашому регіону програму? 
     
    Продюсерка Суспільного Кіровоградщини Олена Кваша запевнила усіх присутніх на акції, що UA: КРОПИВНИЦЬКИЙ, як і всі інші філії, продовжує мовлення, а глядачі й слухачі вже з наступного сезону побачать суттєве збільшення регіональних програм в ефірі.
     
    — Ми поважаємо кожного члена нашого колективу, маємо діалог і шукаємо конструктив у роботі. Ще раз зазначу, що підстав говорити про скорочення регіонального контенту нема. Зміниться принцип виробництва — філії більше працюватимуть спільно, підсилять одна одну. Ми виготовлятимемо міжрегіональні проєкти, спецпроєкти, спільне ранкове шоу, прямоефірний інформаційно-аналітичний контент. Крім цього, починає роботу окрема діджитал-команда UA: КРОПИВНИЦЬКИЙ, — сказала продюсерка Суспільного Кіровоградщини Олена Кваша.
     
     
    — Ми за розвиток телебачення в Україні, але ми проти руйнування регіональних філій Суспільного. Гроші на розвиток виділяють з держбюджету. Тобто, ми — платники податків — також частково фінансуємо Суспільне. Тоді чому нас не запитують, чи хочемо ми цих змін? — прокоментувала голова обласної організації профспілки працівників культури Зоя Кадук. 
     
     
    Депутат міської ради Олег Краснокутський наголосив, що на майбутній сесії підніматимуть питання підтримки регіональної філії UA: Кропивницький.
     
    Крім цього, користувачі Facebook запустили флешмоб #вpятуй_pегіональний_контент_суспільного — кожен охочий публікує короткі відео зі словами підтримки.
     
    Член правління, відповідальний за адміністративно-господарський напрям і регіональний розвиток Микола Чернотицький прокоментував акцію так:
     
    — Хочу запевнити, що ми робимо все, що в наших силах, аби зберегти й розширити регіональне мовлення, зробити Суспільне в кожному регіоні потужним медіа, якому довіряють, на яке зважають. Багато для цього вже зроблено. Минулого року ми показали приклад якісної незалежної журналістики під час передвиборчої кампанії. Наші новини стабільно отримують найвищі оцінки зовнішніх моніторингів. Але ми ще не отримали підтримки глядачів і слухачів. Це конкурентний ринок, де ми маємо вибороти увагу аудиторії. Тому нині ми зібрали досвід усіх регіонів за ці два роки, а також успішні західні моделі, озброїлися дослідженням уподобань нашої аудиторії і розробили інший підхід у виробництві контенту. Так, він потребуватиме змін від кожного з нас, але ми маємо достукатися до наших глядачів та слухачів і максимально ефективно використати бюджетні кошти.
     
    Летиція Курята