Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26%
ПриватБанк єдиний з українських банків увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованого журналом «Новое время». Згідно з результатами щорічного дослідження, яке проводиться спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2019 році впевнено зберігає за собою четверте місце в рейтингу найдорожчих національних торгових марок, а вартість бренду банку складає майже 300 млн долл США.
За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%. За даними рейтингу, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce.
Методологія оцінки компанії MPP Consulting базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренду:
- географічне покриття продажів;
- технологічна складова;
- продукція, що випускається;
- інвестиційна привабливість галузі.
Прес-служба ПриватБанку у Кіровоградській та Полтавській областях