Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26%

  • 25 лист. 2019 14:15
  • 872
    • Новина Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26% Ранкове місто. Кропивницький
     
    ПриватБанк єдиний з українських банків увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованого  журналом «Новое время». Згідно з результатами щорічного дослідження, яке проводиться спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2019 році впевнено зберігає за собою четверте місце в рейтингу найдорожчих національних торгових марок, а вартість бренду банку складає майже 300 млн долл США.
     
    За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%. За даними рейтингу, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce.
     
    Методологія оцінки компанії MPP Consulting базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренду: 
    • географічне покриття продажів; 
    • технологічна складова; 
    • продукція, що випускається; 
    • інвестиційна привабливість галузі.
     
    Прес-служба ПриватБанку у Кіровоградській та Полтавській областях