Виконком не погодив зміни до рішення щодо рекламних тарифів
Доповідач з цього питання Вадим Мездрін навів інфографіку, за якою довів необхідність підвищення тарифів до 65 гривень за сітілайти та 40 гривень за інші види носіїв, а також підкреслив необхідність дотримання чинного законодавства - зокрема декомунізаційних норм. За його інформацією, запропоновані зміни призведуть до суттєвих сплат до бюджету міста.
Опонуючи йому, Ірина Саєнко наголосила, що ціни на рекламні послуги не зростали з 2009 року. На поточний час початковий прибуток починається лише при наявності у одного власника понад 20 рекламних бордів. Натомість в якості певного компромісу запропонувала демонтовувати носії після завершення терміну оренди згідно нової концепції рекламних локацій обласного центру. Крім цього, на її думку, рекламні носії мають бути привабливими та безпечними. "Не знищуйте рекламний бізнес таким чином!" - резюмувала Саєнко.
В свою чергу, член виконкому Олександр Дануца визнав цей проект рішення "доволі сирим", запропонувавши відправити його на доопрацювання. Кінцевим терміном завершення роботи було узгоджено 1 березня 2017 року.