З чим звертаються мешканці Кіровоградщини до прокуратури?
З початку року до органів прокуратури Кіровоградщини надійшло майже 4.5 тис звернень та запитів.
Не зважаючи на тимчасові заходи з призупинення проведення особистого прийому громадян Кіровоградська обласна прокуратура активно взаємодіє з громадянами через засоби електронного звернення, поштову скриньку та «гарячу лінію».
З початку року до органів прокуратури області надійшло майже 4,5 тисяч звернень, з яких більше 2 тисяч вирішено по суті, інші - направлені за належністю до інших правоохоронних органів, влади, місцевого самоврядування тощо.
Більшість - 65% розглянутих звернень, стосувалися питань досудового розслідування і це здебільшого скарги на рішення чи бездіяльність слідчих органів Національної поліції. Значна кількість звернень надійшла з питань додержання законодавства при виконанні судових рішень та нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства.
Левову частку звернень вирішено місцевими прокуратурами - 1230. Зокрема, Кіровоградською місцевою - 501 скаргу; Олександрійською - 305; Знамянською - 251; Новоукраїнською - 173.
Узв’язку з тимчасовим припиненням органами прокуратури особистого прийому громадян через епідемію коронавірусу COVID-19, значно збільшилась кількість скарг, прийнятих на телефон «гарячої лінії» - (0522) 27-61-20. Також жителі Кіровоградщини можуть подавати звернення і запити за допомогою поштового та електронного зв’язку, через спеціально визначені скриньки, розміщені в приміщеннях прокуратур, або на телефони «гарячої лінії». Усі контактні дані розміщені на офіційному сайті Кіровоградської обласної прокуратури у рубриці «Приймальня громадян» (https://kir.gp.gov.ua).
Незважаючи на тимчасові обмежувальні заходи особистого прийому, органи прокуратури області приділяють належну увагу своєчасному та якісному розгляду звернень.
Читайте також: У Кропивницькому зібралася Рада старійшин області