Залізницю обкрадають
Служба відомчої воєнізованої охорони регіональної філії ПАТ УЗ «Одеська залізниця» констатувала погіршення криміногенного стану у регіонах обслуговування магістралі.
За підсумками 2015 року загальна кількість незаконних втручань в роботу об’єктів Одеської залізниці становила 816 випадків у порівнянні з 606 випадками у 2014 році. При цьому сума заданих збитків від цих діянь значно зросла – до 4 млн. 193 тис. грн. (з урахуванням фактичних затрат на відновлення у поточному році) проти 2 млн. 962 тис. грн. за 2014 рік.
Найбільшу кількість фактів розкрадання, розукомплектування та пошкодження майна залізниці зафіксовано по службі колійного господарства – 369 випадків (проти 218 у 2014 році), що становить 45,2% від загальної кількості по магістралі. Більш ніж п’ята частина від загальної кількості випадків (22,6%) значиться по службі сигналізації і зв’язку – 185 (проти 156 у 2014 році).
За 12 місяців 2015 року найбільш криміногенними стали дільниці на Кіровоградщині, а саме перегони: Знам’янка – Користівка – Павлиш, Знам’янка – Користівка – П’ятихатки, Чорноліська – Трепівка.
Але найголовніше – упродовж минулого року оперативні групи відомчої воєнізованої охорони Одеської залізниці розкрили 96 випадків крадіжок і майна на суму понад 1 млн. 840 тис. грн. При цьому було затримано 173 особи. З них 82 випадки – крадіжки матеріальних цінностей, 14 – крадіжки вантажів.
Службою відомчої воєнізованої охорони було посилено профілактичні заходи щодо недопущення знаходження сторонніх осіб на залізничних коліях у невстановлених місцях та заходи адміністративного впливу.За ходіння по коліях було затримано 629 осіб, притягнуто до адміністративної відповідальності 123 оштрафовано на суму 4,2 тис. грн.
За 2015 рік проведено 3 тис. 178 рейдів, перевірено 154 пункти прийому металобрухту, виявлено та закрито 2 пункти, які працювали із порушенням Закону України «Про металобрухт».
Додамо, що надзвичайно важливим для працівників відомчої воєнізованої охорони є питання збереження майна і технічних засобів залізниці від розкрадання, розукомплектування, пошкодження сторонніми особами. Тому ці питання перебувають на постійному контролі правоохоронців і залізничників, адже наслідки від цих діянь насамперед є загрозою для безпеки руху поїздів, здоров’ю та життю пасажирів та працівників залізничного транспорту.
Прес-центр Одеської залізниці