Ізолятори тимчасового тримання поліції Кіровоградщини обладнали системами відеонагляду
У рамках проєкту «Custody Records» завершено обладнання системами відеонагляду ізоляторів тимчасового тримання поліції Кіровоградщини.
Протягом лютого-березня поточного року проведено відповідні роботи щодо оснащення сучасними системами відеоспостетреження ще 4 спецустанов у містах Світловодську, Долинській, Знам’янці та Благовіщенському.
Загалом впровадження проєкту «Custody Records» за сприяння правозахисних організацій на території області розпочалося у 2018 році в ізоляторі тимчасового тримання у Кропивницькому. Установа була оснащена необхідним обладнанням – сучасними відеокамерами та комп’ютерною технікою. До штату ІТТ введені чотири посади інспекторів з дотримання прав людини (сustody officer).
На сьогодні у шести ІТТ, що функціонують на території області, загалом встановлено 203 камери відеоспостереження, які виведені до чергових частин ізоляторів. Камери встановлені у кожному камерному приміщенні, камерному блоці, дисциплінарних кімнатах, прогулянкових двориках, слідчих кімнатах, кімнатах для побачення, кімнатах обшуку. В цілому відеофіксація проводиться протягом усього періоду тримання особи в умовах несвободи.
Крім того в ізоляторах тимчасового тримання затриманих і взятих під варту осіб ГУНП в Кіровоградській області впроваджена та функціонує електронна інформаційна підсистема «Custody Records».
Робота системи у комплексі сприяє дотриманню та захисту прав затриманих, а також дозволяє убезпечити самих правоохоронців від безпідставних звинувачень.
Нагадаємо, під час робочої зустрічі з поліцейськими Кіровоградщини начальник Управління дотримання прав людини НПУ Руслан Горяченко повідомив, що з урахуванням досвіду роботи системи в ІТТ, керівництвом Національної поліції та МВС України було прийнято рішення щодо впровадження «Custody Records» у відділах та відділеннях поліції.
Нині тривають заходи щодо впровадження автоматизованої системи у діяльність підрозділів ГУНП в області.
Сектор комунікації
поліції Кіровоградської області