"П'ятдесят відтінків світла": у Кропивницькому відкрили виставку до ювілею Андрія Хвороста (ФОТО)

  • 9 лют. 2018 17:00
  • 2079
    • Новина «П'ятдесят відтінків світла»: у Кропивницькому відкрили виставку до ювілею Андрія Хвороста (ФОТО) Ранкове місто. Кропивницький
     
    У  Кіровоградському художньому музеї відкрилась персональна виставка художніх творів Андрія Хвороста. Виставка має назву "П'ятдесят відтінків світла" та присвячена 50-літньому ювілею художника.
     
    На виставці представлені 50 живописних картин та близько 30 робіт у техніці графіка. Твори презентують світоглядне бачення митця.
     
     
    Привітати ювіляра завітали колеги-художники, громадські діячі, працівники музею, журналісти та поціновувачі живопису.
     
    - Сьогодні в художньому музеї визначна подія. Ми вітаємо з ювілеєм та четвертою персональною виставкою творів голову Кіровоградської обласної організації Національної Спілки художників, лауреата обласної премії імені Осьмьоркіна, чудового живописця та дизайнера Андрія Хвороста. Символічним є те, що Андрій Васильович навчався і на Сході, у Дніпропетровську, і на Заході, у Львові. Його творчість об'єднує українців та виражає любов до рідного краю, - прокоментував голова Кіровоградської обласної ради Олександр Чорноіваненко.
     
    З музичним подарунком виступив зразковий музичний ансамбль "Мальви" Кіровоградського музичного училища.
     
    Під час відкриття Андрій Хворост подарував обласному художньому музею одну зі своїх робіт "Барвінок біля хати". Також художник презентував картину "Вечір на Дніпрі" онкологічному диспансеру та "Ще, коли на траві роса" - 3-му окрему полку спеціального призначення.
     
     
     
    Довідка. Андрій Васильович Хворост - голова Кіровоградської обласної організації Національної Спілки художників, лауреат обласної премії у сфері образотворчого мистецтва та мистецтвознавства імені Олександра Осьмьоркіна. Фахівці характеризують творчість живописця як нонконформізм нової хвилі, в якому чітко проглядаються елементи мови книжної графіки та графічного дизайну. Мішенню пензля художника стає також постійне існування в системах "життя-драми", або "життя-трагедії", породжених інформаційним суспільством, схильним до гіперболізації трагізму.