Екватор голосування у “Народному бренді”: за які із номінації найбільше голосують кропивничане?
В Україні конкурс “Народний бренд” відбувається вже 18-йрок поспіль. У ньому беруть участь п’ять міст: Вінниця, Житомир, Хмельницький, Тернопіль і Кропивницький. Наше місто долучилося до конкурсу вже вдруге. Цьогорічне голосування у конкурсі “Народний бренд” вже добігає екватору, в номінаціях вже з’явилися лідери, але до кінця голосування ситуація може і змінитися. Тому не забудьте зайти на сайт brand.20.ua/kr і проголосувати за тих, хто на вашу думку найкращій.
Що таке “Народний бренд”?
“Народний бренд” — це конкурс в якому беруть участь компанії-бренди Кропивницького, які зареєстровані на сайті 20.uakr. В голосуванні представлено 40 номінацій: автосалон, аптека, банк, школа розвитку та іноземних мов, ательє, доставка води, все для домашніх улюбленців, кав’ярня, ресторан, приватна клініка/центр тощо.
Сайт 20.ua — це найбільший сервіс у Кропивницькому із реальними відгуками користувачів про різноманітні компанії. Іншими словами, це такий собі онлайн-довідник з усіма брендами міста, в якому міститься вся інформація:докладний опис про компанію, багато фото, адреси, телефони, графік роботи, ціни,тощо. Кожен може залишити оцінку та відгук про послуги компаній.
Лідери номінацій станом на 27 жовтня
Цього року в конкурсі 40 номінацій , в яких беруть участь 742 компанії. З 1 по 27 жовтня кропивничане віддали 57842голосів. Але усього, станом на 27 жовтня, проголосувало 3 178людей.
Справа в тому, що одна людина може віддати свій голос за компанію, яка їй до вподоби, хоч у кожній із 40 номінацій. Тому, за попередніми результатами голосування, один кропивничанин у середньому голосував за кращу, з його точки зору, компанію у 19 номінаціях. До слова, серед усіх, хто проголосував, буде розіграно планшет. Переможця буде обрано під час церемонії нагородження «Народного бренду».
Кожної доби інформація на сайті brand.20.ua/kr оновлюється і на сторінці публікуються лідери в кожній номінації, станом на попередню добу.
Мірилом якості роботи компанії тут виступає голос кропивничанина, який за неї проголосував. Отже, чим більше голосів набереться у фірми чи послуги на сайті brand.20.ua до 1 грудня, тим більша до них довіра городян — а отже, тим ближче вони до першості у конкурсі.
Голосуючи, ви робите вклад у розвиток Кропивницького
Завдяки голосуванню у “Народному бренді” кропивничани мають найчеснішу та найточнішу оцінку брендів міста. Адже жодного впливу на визначення переможців організатори не мають. Голосування проходить онлайн на сайті brand.20.ua/kr за допомогу подвійною авторизації.
Перемога у конкурсі “Народний бренд” — найточніший критерій для компаній і фірм- це показник їхньої роботи за рік. Саме регіональні фірми, які розвиваються і працюють над створенням іміджу, і створюють обличчя місту.
Всі хто бере участь у голосуванні, автоматично роблять вклад у розвиток нашого регіону
У фіналі компанії-переможці отримаютьнайголовніший приз — це визнання кропивничан.
Нагадуємо, що серед усіх, хто проголосував, сайт ТОП-20обере переможця, який отримає планшет.