Клієнти значно рідше відвідують відділення ПриватБанку
Через коронавірус у відділеннях обслуговується вдвічі менше клієнтів, ніж зазвичай, а у онлайні на третину більше - ПриватБанк
За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі, скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону. Як повідомили у ПриватБанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%.
Натомість, за даними ПриватБанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24, за цей же період зросли на 27%.
За даними ПриватБанку, з початку "карантинного" тижня обсяги зняття готівки в банкоматах перебуваютьна середньодобовому рівні - вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі.
Спеціаліст з комунікацій в регіоні ПриватБанку