Кропивницький: Чого вимагають журналісти від Укрпошти?
Асоціація Медіа Бізнесу звертається до Громадської ради при Держкомтелерадіо України.
СПІЛЬНЕ ЗВЕРНЕННЯ
Української Асоціації Медіа Бізнесу, Національної Спілки Журналістів України
та Асоціації Незалежних Регіональних Видавців України
до членів Громадської Ради при Держкомтелерадіо України
Українська Асоціація Медіа Бізнесу, яка об’єднує 56 видавничих компаній з усієї України, що видають більше 250 друкованих та понад 350 цифрових медіа, є членом Всесвітньої Асоціації Видавців Газет та Новин WAN-IFRA, Асоціація Незалежних Регіональних Видавців України та Національна спілка журналістів України - найбільша журналістська організація в Україні, яка об'єднує понад 19 тисяч членів у 24-х регіональних організаціях та є членом Міжнародної та Європейської федерацій журналістів, звертаються до членів Громадської Ради при Державному комітеті з питань телебачення і радіомовлення України з приводу ситуації, яка склалася із затвердженням тарифів на доставку передплати ПАТ «Укрпошта».
Враховуючи терміновість цього питання – у вересні 2020 року має розпочатися передплатна кампанія на 2021 рік, тобто видавці мають зовсім небагато часу, щоб сформувати ціни на передплату, враховуючи підвищення тарифу на доставку – ми просимо про розгляд цього звернення в оперативному режимі.
Ми просимо членів Громадської Ради підтримати звернення до Кабінету Міністрів України щодо необхідності:
Максимально оперативно затвердити нові тарифи на доставку передплати на українські видання на 2021 рік та забезпечити своєчасний початок передплатної кампанії на пресу.
Зобов’язати ПАТ «Укрпошта» завчасно подавати видавцям інформацію про усі наступні зміни тарифу на доставку передплати.
Зобов’язати ПАТ «Укрпошта» оприлюднити інформацію та розтлумачити зв’язок між підвищенням тарифу на доставку передплати та рівнем інфляції в Україні.
Прозоре та своєчасне інформування видавців щодо змін у вартості послуг на доставку передплати дозволить максимально врахувати інтереси передплатників та зробити інформацію про передплату прогнозованою та своєчасною. А це, в свою чергу, забезпечить максимальне залучення населення України до передплати на якісну українську пресу.
Президент Громадської спілки
«УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МЕДІА БІЗНЕСУ»
Погорелов Олексій Валерійович